וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של החייל היורה: "העצרת נועדה לתמוך במי שיגיע לאותו מצב"

צ'רלי אזריה התראיין לאולפן וואלה! NEWS לפני הפגנת התמיכה בת"א. "רוצים לחזק את חיילי צה"ל ואת בני", אמר והבהיר כי לא מדובר בעצרת פוליטית. בעקבות האירוע ייחסמו כבישים סמוך לכיכר רבין

עריכה: אביב אירגז

לקראת עצרת התמיכה בחייל אלאור אזריה, המואשם בהריגת המחבל המנוטרל בחברון, שתיערך הערב (שלישי) בכיכר רבין שבתל אביב, התראיין אביו צ'רלי לאולפן וואלה! NEWS והבהיר כי לצד התמיכה בבנו, מדובר ב"עצרת לתמיכה בחיילי צה"ל וכוחות הביטחון, שעובדים מהבוקר ועד הלילה, 24 שעות ביממה". לדבריו, ההפגנה נערכת כדי להביע תמיכה "במי שיהיה באותה סיטואציה, כפי שהבן שלי היה, וירגיש סכנת חיים מידית וממשית".

"למרות כל הניסיונות להכשיל את העצרת, היא תתקיים ואני אנאם שם", הדגיש האב. הוא ציין כי ההפגנה לא נועדה לעסוק בצדקת המעשים של בנו. "אנחנו מאפשרים לעניין המשפטי להתבהר בבית הדין, ומצד שני אנחנו רוצים לחזק את חיילי צה"ל ואת בני, בתגובה לדעה נגד החיילים".

"בואו נחכה ונראה מי טעה: בית הדין יחליט, ואני אומר שהבן שלי לא טעה", הוסיף וציין כי לא מדובר בעצרת פוליטית. "העצרת מחזקת את חיילי צה"ל ואומרת להם תודה. זו עצרת שלא קשורה לפוליטיקה. לא פוליטיקאים הם אלו שיקבעו, מי שיקבע הם האזרחים השפויים במדינה. לא ייתכן שאנשים ישתמשו בפוליטיקאים כדי להגיע להישגים".

עוד כתבות בנושא:
"לוחם או כלום": בדיוק כשאלאור צעד בדרך המלך - הוא לחץ על ההדק
אישום בהריגה נגד החייל מחברון: בית המשפט התיר לפרסם את שמו
מושיק עפיה יופיע בעצרת למען החייל היורה: "לא צריך לחלק פרחים למי שבא להרוג יהודים"

צ'רלי אזריה, בית הדין הצבאי ביפו. 18 באפריל 2016. מגד גוזני
"העצרת תתקיים למרות הניסיונות להכשליה". אזריה/מגד גוזני

האב התייחס להשתלשלות האירועים בחברון, ואמר כי "במידה והיה מתפוצץ המחבל היינו היום בבית העלמין אחרי השלושים של הבן שלי". לדבריו, "הבן שלי ירה ירייה אחת לכיוון הראש על מנת לנטרל את המחבל. הוא חשב שיש לו מטען חבלה ואת זה מלמדים בצבא ובמשטרה. הוא קיבל אימונים בצה"ל ואני סומך על המיומנות שלו ועל זה שהוא עושה מה שלימדו אותו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
החייל אלאור אזריה, בית הדין הצבאי ביפו. 18 באפריל 2016. מגד גוזני
"אם המחבל היה מתפוצץ היינו היום בבית העלמין". החייל אלאור אזריה/מגד גוזני

בעקבות העצרת ייסגרו כמה צירים במרכז תל אביב החל מהשעה 18:00 ועד לסיום האירוע, המתוכנן ל-23:00. רחוב אבן גבירול ייחסם לתנועה לשני הכיוונים בין הרחובות שאול המלך לארלוזורוב, רחוב פרישמן ייחסם מכיכר מסריק עד לאבן גבירול, שדרות דוד המלך ייחסמו מוויצמן עד לאבן גבירול, רחוב גורדון ייחסם משלמה המלך ועד מלכי ישראל - שייחסם לתנועה משדרות חן עד בן גוריון. כמו כן, שדרות בן גוריון ורחוב הדסה ייחסמו לתנועה משלמה המלך ועד אבן גבירול ורחוב בלוך ייחסם לתנועה מארלוזורוב עד אבן גבירול.

במקביל, החל מהשעה 13:00 בצהריים לא תותר חניית כלי רכב ברחוב אבן גבירול מצייטלין ועד בלוך משני הכיוונים, ברחוב מלכי ישראל בין שדרות חן לבן גוריון לשני הכיוונים, ובין אבן גבירול לפרישמן לכיוון מערב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשטרה מוסרת כי היא לא תאפשר הכנסת כלי נשק ואופניים למתחם האירוע. כמו כן נמסר כי חסימות הצירים יסומנו ביום האירוע באפליקציית WAZE, וכי ציבור הנהגים המגיעים לאירוע בכלי רכב מתבקשים להשתמש בחניונים הבאים: בזל, בזל/אשתורי פרחי, חניון מגדל המאה, אבן גבירול 124, חניון בן סרוק, בן סרוק/ארלוזורוב, חניון מרכז ויצמן, ויצמן 18, חניון גולדה, ברקוביץ' 7, חניון מגדל המוזיאון, ברקוביץ' 4, חניון כנרית, קפלן/דה וינצ'י, חניון רכבת מרכז וארלוזורוב \ נמיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully