וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביצע "תג מחיר", איים על ערבים כשהוא רעול פנים - ולא ייאסר

14.4.2016 / 21:21

הצעיר שנעצר לפני כחודשיים, רדף אחרי ערבים בסמוך לחטיפת הנערים, וצעק: "נשבור לכם את הראש". הפרקליטות ביקשה 9 חודשי מאסר, אך נגזרו עליו עבודות שירות בלבד. "יש לקחת בחשבון את הרקע"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כתובת "תג מחיר" בגוש עציון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (חמישי) ארבעה חודשי עבודות שירות בלבד, על צעיר שביצע פעולות "תג מחיר" ואף רדף אחרי ערבים בניסיון להכות אותם בקיץ 2014, לאחר חטיפת שלושת הנערית גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואיל יפרח. לפי כתב האישום, הצעיר היה נוהג לרדוף אחריהם כשהוא רעול פנים ולצעוק "נשבור לכם את הראש" וריסס כתובות נגד ח"כ חנין זועבי (הרשימה המשותפת).

הפרקליטות ביקשה להשית עליו עונש של תשעה חודשי מאסר בפועל, אך עו"ד איתמר בן גביר שייצג אותו טען שיש לבחון את המקרה על רקע חטיפת הנערים. לבסוף, פסק השופט כרמי מוסק שישה חודשי מאסר, כשחודשיים מהם ריצה במהלך תקופת מעצרו ואת הארבעה הנותרים ישא בצורה של עבודות שירות. לדבריו, מדובר במעשים חמורים שהעונש בגינם עומד על שישה עד 18 חודשי מאסר, אך יש לקחת בחשבון את הרקע למעשים ואת נסיבות השיקום שעבר.

"ניתן היה להקל יותר, אך אני מרוצה מכך שדרישת הפרקליטות נדחתה", אמר היום עו"ד בן גביר. "הפרקליטות מציגה בתיקים הללו עמדות קיצוניות מאוד, וטוב שבית המשפט לא נסחף לאווירה של עליהום נגד בחור צעיר שעשה מעשים על רקע חטיפה ורצח, זעם ותסכול".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
התגרות מסוכנת: מרזל, גופשטיין ובן ארי שרפו דגל פלסטין ליד הקריה
קצין בכיר בפיקוד דרום: יחידת העילית של חמאס מתעצמת באלפי חיילים
קרוב משפחתו של אבו חדיר נפצע: "יהודים תקפו אותי כי אני ערבי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully