וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולחה: טראמפ נפגש עם המגישה שנגדה השמיע הערות סקסיסטיות

מגישת פוקס ניוז המוערכת מייגן קלי יזמה את הפגישה עם המועמד הרפובליקני המוביל. היא נמשכה כשעה, ובתומה הסכימו השניים להפסיק עם המתקפות ההדדיות. בין השאר, אמר עליה בעבר כי "דם יוצא מעיניה, דם יוצא גם ממקומות אחרים"

צילום: מתוך רשת CNN, עריכה: יאיר דניאל

המועמד המוביל לייצוג המפלגה הרפובליקנית נפגש הלילה (חמישי) עם מגישת רשת "פוקס ניוז" מייגן קלי, במטרה לפתור את הסכסוך שהתנהל ביניהם בחודשים האחרונים, שבמהלכו נרשמו התבטאויות שנויות במחלוקת של טראמפ שהעלו ספקות לגבי יחסו כלפי נשים. השניים שוחחו במשך כשעה במרכז מנהטן, והחליטו להפסיק את ההתקפות ההדדיות.

הפגישה, שאותה יזמה קלי, מגיעה בזמנים קשים עבור השניים. טראמפ מעוניין בריכוך תדמיתו נוכח דבריו האחרונים שעוררו זעם בארצות הברית, בין היתר בגלל נגיעתו בנושא ההפלות הרגיש. קלי איבדה את אחד המרואיינים החשובים ביותר בקמפיין הנוכחי, שכן הוא סירב להתראיין אליה ואל רשת פוקס בזמן הפריים טיים.

"נפגשנו למשך כשעה, רק שנינו, והייתה לנו הזדמנות לנקות את האווירה", אמרה קלי בתכניתה אמש. היא אמרה כי טראמפ היה "אדיב", אך הדגישה כי הוא טרם התחייב לנכוח בריאיון עמה. "אני מקווה שנוכל להכריז על כך בקרוב", אמרה. טראמפ, מצדו, ציין כי "אולי זה היה הזמן, או אולי היא חשה כי זהו הזמן. אני נותן לה קרדיט רב על כך שיזמה את הפגישה. זה היה נחמד מאוד ונראה מי יהיה בעתיד".

עוד כתבות בנושא:
רשת פוקס נגד טראמפ: "בעל אובססיה חולנית למגישה מייגן קלי"
השערורייה החדשה של טראמפ: "מגישת העימות דיממה מכל מקום"

המועמד דונלד טראמפ והמנחה מייגן קלי בעימות הרפובליקני, יולי 2015. AP ורויטרס, עיבוד תמונה
נפשגו במשך שעה והשלימו. טראמפ וקלי/עיבוד תמונה, AP ורויטרס

הסכסוך בין המיליארדר מניו יורק למגישה המוערכת פרץ באוגוסט, כאשר קלי הנחתה את העימות הראשון בין המועמדים הרפובליקנים. אחרי העימות, טראמפ יצא נגד השאלות הקשות שהפנתה אליו קלי והשמיע נגדה הערות סקסיסטיות. "היא החלה לשאול אותי כל מיני שאלות טיפשיות", אמר אז טראמפ לרשת CNN אחרי העימות. "אפשר היה לראות כי דם יוצא מעיניה, דם יוצא גם ממקומות אחרים".

בחודש שעבר טראמפ תקף שוב את קלי בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "מייגן קלי המשוגעת שזוכה להערכת יתר מתלוננת כל הזמן על טראמפ, ועדיין היא מקדישה לי את תכניתה. תתמקדי באחרים מייגן". כשבוע לאחר מכן הוא שב לתקוף אותה בטוויטר, וכתב: "אם מייגן קלי לא הייתה מסקרת אותי כל כך הרבה בתכנית הגרועה שלה, הרייטינג שלה היה צונח. היא כל כך ממוצעת בכל כך הרבה דרכים שונות".

רשת פוקס לא נותרה אדישה לדבריו ויצאה להגנתה של קלי. הרשת האשימה אותו ב"אובססיה חולנית" למנחה, והוסיפה: "המתקפות של טראמפ נגד קלי והאובססיה החולנית והקיצונית שלו עמה היא מתחת לכבודו של מועמד לנשיאות שרוצה לזכות במשרה הגבוהה במדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully