וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מזל"טים ירדנים תקפו פעילי דאעש בסוריה ליד הגבול עם ישראל

שמעון סימן טוב

13.4.2016 / 13:54

העיתון ראי אל-יום דיווח כלי הטיס הפציצו פלגים שנשבעו אמונים ל"מדינה האסלאמית" ונלמים בארגוני מורדים הנתמכים בידי הממלכה. בימים האחרונים מתנהלים קרבות עזים במשולש הגבולות ירדן-סוריה-ישראל

צילום: מתוך יוטיוב, עריכה: טל רזניק

מזלט"ים של צבא ירדן תקפו פעילי ארגונים הנאמנים ל"מדינה האסלאמית" ברמת הגולן הסורית, בסמוך לגבול עם ישראל – כך דיווח היום (רביעי) העיתון ראי אל-יום היוצא לאור בלונדון. בימים האחרונים מתנהלים קרבות עזים בין פלגים אסלאמיים קיצוניים שמזוהים עם דאעש לבין ארגוני מורדים מתונים במחוז דרעא.

שני הפלגים – שוהדא אל-ירמוכ וג'יש אל-מת'ני, שהוגדרו על ידי הממלכה ארגוני טרור, נלחמים בארגונים הפועלים תחת הדגל של צבא סוריה החופשי, המקבל תמיכה כספית וצבאית מעמאן. עוד דווח כי ירדן עושה כל מאמץ אפשרי בשטח על מנת להרחיקם מגבולה.

הממלכה משקיעה מאמצים רבים כדי למנוע את זליגתה של הלחימה בסוריה לשטחה. בתחילת החודש שעבר פשטו כוחות מיוחדים של הצבא המקומי על כמה מוקדים בעיר אירביד שסמוכה לגבול סוריה במסגרת מבצע נגד דאעש. על פי הדיווחים בכלי התקשורת הממלכתיים בירדן, מדובר באחד מהמבצעים הגדולים ביותר בשנים האחרונות נגד "תאים רדומים" של ארגונים חמושים במדינה. גורם ביטחוני דיווח אז לעיתון אל-חיאת כי המבצע הביא למעצרם של לפחות 30 מבוקשים, מרביתם בגין מעורבות בפעילות דאעש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פעילי דאעש בתדמור, בשנה שעברה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully