וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממיס: צפו בפיל תינוק שאוהב חיבוקים ומתכרבל עם תיירים

13.4.2016 / 9:11

נאמפו הוא גור פילים מקסים שחי בחוות פילים בתאילנד ורק רוצה שיחבקו אותו. כשתיירים מגיעים לחווה הוא מיד מתכרבל איתם ומסובב את החדק שלו סביבם. צפו בסרטון ולא תוכלו להישאר אדישים ליצור המתוק בעולם

אינסטגרם

גור פילים מתוק הפך לכוכב של חוות פילים בתאילנד, בעקבות מנהגו להתכרבל עם התיירים שבאים למקום, לשמחתם הרבה. הפילון השובב נקרא נמפו, "מזרקה" בתאילנדית, וחי בחוות הפילים פטרה בעיר צ'יאנג מאי. כפי שניתן לראות התיירים צועקים באושר כאשר הגור הלא כל כך קטן מטפס בין זרועותיהם וכורך את החדק שלו סביבם בחיבוק ממיס.

על פי דף הפייסבוק של החווה נמפו נמצא בהשגחה מתמדת של אימו במהלך ביקורי התיירים. היא גם קוראת לו בתרועת חדק בכל פעם שהגיע הזמן לינוק חלב. לדברי הבעלים, נמפונולד קטן מהרגיל והיה חשש שלא ישרוד. הם אפילו הכינו לו מדרגה קטנה שיוכל לטפס עליה בשביל לינוק מאימו.

פיל שאוהב להתחבק. CEN, מערכת וואלה! NEWS
מי לא רוצה חיבוק של פיל?/מערכת וואלה! NEWS, CEN

במהלך ביקור בחוות הפילים פטרה התיירים יכולים לקחת חלק בסיור בשם "יום בחייו של בעל פיל". במהלכו הם לומדים הכול על גידול וטיפוח של בעלי החיים הענקיים. המאמנים מספרים למטיילים על הדרכים בהם פילים מתקשרים, הרגלי הטיפוח וההאכלה שלהם וכמובן על האופי המיוחד שמאפיין אותם. עם זאת אין ספק שנמפו הוא אטרקציה בפני עצמה.

ראוי לציין, כי לא אחת עלו טענות נגד "החיים המזוויעים של בעלי החיים שמשמשים כאטרקציות תיירותיות ועוברים מסכת בלתי פוסקת של התעללות" באותן חוות פילים בתאילנד.

עוד באותו נושא

צפו: כלב הציל גור פילים שסבל מדיכאון

לכתבה המלאה
פיל שאוהב להתחבק. CEN, מערכת וואלה! NEWS
חשבו שהוא לא ישרוד. הפילון נמפו וחבר חדש./מערכת וואלה! NEWS, CEN

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully