וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהדורה המקומית - חדשות הדרום 11.4.16

נהגי ג'יפים מוחים נוכח הכוונה להחמיר את הענישה על נסיעה בחופי הים, לקראת פסח עמותות הצדקה מדווחות גם השנה על ירידה בכמות התרומות ועלייה בכמות המשפחות הנזקקות,תלמידי רהט משתתפים בתוכנית לימודים של נאס"א והתאטרון הקהילתי פאזל בשדרות עם ההצגה "נקודה טובה"

עריכה: מיכאל ברגמן

עונת הרחצה בחופי הים עתידה להיפתח בחודש הקרוב, בשורה משמחת למתרחצים אבל משמחת פחות לג'יפאים שמבקשים להתרגע על החוף. הכנסת פועלת להחמיר את החוק האוסר על נהיגה בחופים בגלל העבריינים שמסכנים את ביטחון המתרחצים ופוגעים פגיעה סביבתית. בחוף אשדוד את בעלי רכבי השטח שמבקשים לייעד עבורם רצועות קיט שיאפשרו להם להגיע לקו המים.

חג הפסח הוא נקודת השיא השנתי בפעילותן של עמותות הסיוע למשפחות נזקקות ובזו אינה שונה גם עמותת 'למען אחיי ורעיי' בבאר שבע שזקוקה לתרומות גם השנה.

בית הספר צלאח א-דין ברהט זכה בתחרות אזורית של בתי ספר שמשתתפים בתוכנית גלוב, תוכנית מתוקשבת לחינוך סביבתי העוקבת אחר תופעות מזג האויר ופועלת בחסות סוכנות החלל נאס"א ושגרירות ארה"ב. בנוסף מעודדים ברהט חינוך למדע ולמידה טכנולוגית במסגרתו נחשפים התלמידים לתחומים חדשים כמו רובוטיקה.

גם בצל המוות אפשר למצוא את הדבר החיובי בחיים, זה מה שעולה מההצגה "נקודה טובה" של התאטרון הקהילתי "פאזל" בשדרות. את ההצגה הזו ניתן יהיה לראות מחר בערב במסגרת פסטיבל לתאטרון קהילתי דרום שנפתח בבאר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully