וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שטען כי הרג את אוסמה בן לאדן נעצר והואשם בנהיגה בשכרות

9.4.2016 / 1:53

רוברט אוניל, לוחם לשעבר בצוות 6 של יחידת "אריות הים" בצבא האמריקני, נמצא כשהוא ישן על ההגה במכונית מונעת וסירב למדידת רמת האלכוהול בדמו. "הוא היה מבולבל, והתנהגותו התאימה לאדם שנמצא תחת השפעת חומרים"

תצלומים של אוסמה בן לאדן במחבואו ההררי באזור טורה בורה - אפגניסטן, 1996. משרד המשפטים האמריקני, מערכת וואלה! NEWS
חוסל על ידי הצבא האמריקני לפני כחמש שנים. בן לאדן/מערכת וואלה! NEWS, משרד המשפטים האמריקני

רוברט אוניל, לוחם לשעבר ביחידת "אריות הים" של חיל הים של ארצות הברית, שטען כי הוא זה שחיסל את מנהיג אל-קאעדה אוסמה בן לאדן, נעצר אתמול (שישי) בגין נהיגה בשכרות. זאת, לאחר ששוטרים מצאו אותו ישן במכוניתו, שחנתה בחניון של חנות הפתוחה בשעות הלילה בעיר מגוריו.

לדברי סגן השריף של המחוז שבו נמצאת העיר ביוט, ג'ורג' סקולטיק, לקוחות החנות התקשרו למשטרה לפנות בוקר ודיווחו על אדם שנרדם על ההגה במכונית מונעת. שוטר שהגיע למקום העיר את האיש, זיהה אותו כרוברט אוניל והבחין בהתנהגות חשודה."הוא היה מבולבל, והתנהגותו התאימה לאדם שנמצא תחת השפעת חומרים", אמר סקולטיק.

אוניל הכחיש כי שתה, סיפר סיפורים שונים לגבי היכן שהה, ובשלב מסוים אמר לשוטרים כי לקח כדורי שינה במרשם. הוא נכשל בבדיקת שיכרות, ולאחר שנעצר סירב לבדיקה של רמת האלכוהול בדמו. הוא שוחרר כעבור זמן קצר לאחר ששילם ערבות בסך 685 דולרים. מאוחר יותר הגישה המשטרה כתב אישום נגדו.

לקריאה נוספת:
צוואתו של בן לאדן נחשפה: "השקיעו את כספיי בג'יהאד"
בנו של בן לאדן: "לתקוף את תל אביב, וושינגטון, לונדון ופריז"
אחותו ואמו החורגת של בן לאדן נהרגו בהתרסקות מטוס בבריטניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לטענת אוניל, הוא זה שפגע בראשו של בן לאדן והביא למותו. לוחם מיחידת "אריות הים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוניל, שלחם בצוות 6 של יחידת "אריות הים", טען בריאיון שנערך עמו ולאחר מכן בסרט תיעודי ששודר ברשת "פוקס ניוז", כי הוא כי הוא זה שחיסל את מנהיג אל-קאעדה במאי 2011 בפקיסטן. לטענתו, הלוחם הראשון שירה לעבר בן לאדן פספס, והוא ירה מיד אחריו שתי יריות שפגעו בראשו והביאו למותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully