וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותו ואמו החורגת של בן לאדן נהרגו בהתרסקות מטוס בבריטניה

על פי דיווחים בתקשורת הבריטית, השתיים, יחד עם קרוב משפחה נוסף, נהרגו בניסיון נחיתה כושל בשדה תעופה בדרום אנגליה. המטוס, שבבעלות המשפחה, המריא ממילאנו. שגריר ערב הסעודית בבריטניה פרסם הודעת תנחומים

צילום: רויטרס

שלושה בני משפחתו של אוסמה בן לאדן נהרגו הלילה (שבת) בהתרסקות מטוס פרטי בשדה תעופה במחוז המפשייר שבבריטניה - כך דווח בכלי התקשורת במדינה. יחד עמם נהרג גם הטייס. בין ההרוגים אמו החורגת ואחותו של מנהיג אל-קאעדה לשעבר.

המטוס, שהיה בבעלות המשפחה הסעודית, המריא ממילאנו שבאיטליה והתרסק במגרש להשכרת מכוניות, הסמוך למסלול הנחיתה. עדי ראייה סיפרו לרשת BBC הבריטית כי בעת ההתרסקות נראה "כדור של אש" ונצפו "כמה פיצוצים". הסיבה להתרסקות היא ככל הנראה ניסיון נחיתה כושל.

עוד בוואלה! NEWS:
הערכה במערכת הביטחון: נקמה על הפיגוע היהודי - עניין של זמן
נער שנפצע קשה מאש צה"ל ליד רמאללה מת מפצעיו
המרוץ למפכ"לות: ניצב בנצי סאו הוא המועמד המוביל לתפקיד

אמו החורגת ואחותו של אוסמה בן לאדן נהרגו בניסיון נחיתה כושל. רויטרס
זירת ההתרסקות, היום/רויטרס

שגריר ערב הסעודית בבריטניה, הנסיך מוחמד בן נאווף אל-סעוד, פרסם הודעת תנחומים למשפחה. "הוד מעלתו מביע את תמחומיו למשפחה ולקרובים של מוחמד בן לאדן, בגין האובדן הגדול שספגו כתוצאה מהתרסקות מטוס", נכתב. בהודעתו התייחס הנסיך לאביו של בן לאדן, שמת ב-1967. בן לאדן היה איש עסקים סעודי אמיד שעסק בתחום הבנייה, ואב ללפחות 54 ילדים מנשים שונות, בהם מתכנן הפיגוע במגדלי התאומים, שחוסל ב-2011.

השגרירות הוסיפה כי היא פועלת בשיתוף עם הרשויות בבריטניה על מנת להבטיח את העברתם המידית של גופות ההרוגים לקבורה במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully