וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איומים ברצח, סחיטה והאזנות סתר: הרומן שמטלטל את הרחוב החרדי

9.4.2016 / 7:35

כתב אישום שהוגש השבוע חשף מסכת איומים נגד גבר ואישה חרדים שהתגרשו מבני זוגם ונרקמה ביניהם מערכת יחסים. השניים נסחטו לכאורה ואולצו לעזוב את הארץ - במטרה לגרום לאישה לוותר על ילדיה

בני זוג בחסידות גדולה במגזר החרדי הותקפו לכאורה ואף ספגו איומים, במסגרת אחת מהפרשות שמסעירות את העולם החרדי. הקשר בין השניים החל לאחר שהגבר, יועץ נישואים, ניסה לפשר בין האישה לבין בעלה לשעבר – אך הטיפול לא צלח ולבסוף היא התגרשה. לאחר שהתגרש בעצמו והשניים החלו להיות ביחד, הופצו נגד השניים פשקווילים ברחוב החרדי, הם היו נתונים להאזנות סתר והכל במטרה לגרום לאישה לצאת מהארץ ואף לוותר על המשמורת על ילדיה כדי שאלה יישארו במסגרת הקהילה החסידית. ביום חמישי הוגש נגד ארבעת החשודים כתב אישום בגין סחיטה, תקיפות בנסיבות מחמירות ועבירות נוספות.

לפני 19 שנה נישאה ח' למי שהוא כיום הגרוש שלה. במהלך חיי נישואיהם, חוו השניים קשיים ופנו ל-פ', יועץ נישואים מוכר במגזר החרדי. פ' היה אמור לשקם את היחסים בין השניים - אך בחלוף הזמן התאהב ב-ח', שהתגרשה לפני כשנה. במקביל, התגרש פ' מאשתו. משפחתה של ח' ואנשים נוספים במגזר החלו לחשוד כי הקשר בין היועץ ל-ח' החל עוד לפני גירושיהם של השניים. לפי כתב האישום, החשדות הובילו להאזנות סתר נגד השניים, תליית פשקווילים, שיחות איומים ואלימות קשה שהופעלה נגד היועץ.

עוד בוואלה! NEWS:
"בלחיצת כפתור משפיעים על אלפים": הדור החדש של המחזירים בתשובה
ש"ס תשלם 60 אלף שקל על שיר הלל לרב עובדיה שסוחף את המגזר החרדי
ילדים מעשנים, אברכים מתרימים וכולם שותים: חגיגות החרדים בפורים

חרדי. רויטרס
ייעץ לזוג בשיקום היחסים ביניהם - אך התאהב באישה/רויטרס

לפי כתב האישום, בסוף שנת 2015, כששהה פ' בשוויץ, הותקף בידי שלושה אנשים שהפתיעו אותו כשחזר לדירתו בציריך. כתב האישום מתאר כי בתגובה לצעקותיו של פ', הוציא אחד מהשלושה אקדח צעצוע ואיים לירות בו. פ' השתתק והשלושה קשרו אותו לכיסא באזיקון. לפי כתב האישום, לאחר עשר דקות נכנס אחד הנאשמים לדירה ואמר לו כי הוא מסוגל להרוג אותו, אך אם יסכים לתנאים שיפרט בפניו - הוא ישוחרר.

בית הדין הגדול חשד שהמסמכים זויפו - והקפיא את הליך הגירושין

הנאשם אמר ליועץ כי עליו לשכנע את ח' לעזוב את ילדיה במסגרת הליך הגירושים ולהגיע מיד לשוויץ על מנת להתחתן איתו ועל השניים להישאר יחד לתקופה של כשנה בחו"ל. מהחשש שיפגעו בו, הסכים פ' לכל התנאים, התקשר ל-ח' וסיפר לה על המתרחש. היא הגיעה לשוויץ ושם, כך על פי המשטרה, חתמה על מסמכים רבים. בין היתר היא הוחתמה בכפייה על כך שלאחר נישואיהם, היא תוותר על משמורת על הילדים. אחד הנאשמים שלח את המסמכים לבית דין בארץ, אך הגירושים דווקא הוקפאו בעקבות זאת – בבית הדין עלה חשש לזיוף המסמכים, מאחר שלא ייתכן שאישה שבמשך שנתיים נלחמת להחזיק את ילדיה, תוותר עליהם בכזו קלות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מתפללים בשכונת מאה שערים בירושלים לרגל תשעה באב, יולי 2015. מור שאולי
בני הזוג נעצרו בקייב בחשד לאחזקת סמים - טוענים כי הופללו בידי מי שסחטו אותם/מור שאולי

כמה שבועות לאחר שהותקף פ' לכאורה, שכנע אחד הנאשמים אותו ואת בת זוגו לנסוע לאוקראינה על מנת לבדוק הצעת עבודה בקייב ואפשרות לסידור מגורים בעיר. כשהגיעו לשדה התעופה בקייב לקראת טיסתם חזרה לישראל, התגלו סמים במזוודותיהם. השניים נעצרו ובית המשפט האריך את מעצרם ב-60 יום, אך השניים שוחררו בערבות של כ-50 אלף דולר. עם זאת, נאסר עליהם לצאת מהמדינה עד למשפט שהתנהל בעניינם. מקורבים להם טענו כי השניים הופללו ומשטרת קייב בודקת את הטענות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully