וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: האם "מגן אנרגיה" מסוגל להדוף אגרופים? ובכן זה מביך

13.4.2016 / 0:00

מאסטר לאומנויות לחימה יצר מגן אנרגיה ואיתגר אמן לחימה אחר להכות בו בחוזקה. הקסם המופתי הזה אולי עבד במכה הראשונה - אבל אז הדבר המאוד מביך הזה קרה

Alexandr Litvinenko

אמן לחימה נגד מגן אנרגיה: מה כבר יכול להסתבך? אז זהו, שהתרגיל הביזארי הזה, שנועד להוכיח לתלמידים שביכולתם להגן על עצמם מבלי להפעיל אלימות, הסתיים בקרב אלים במיוחד ובמבוכה נוראית למאסטר.

אמן לחימה על חושי יצר "מגן אנרגיה" בידיו והזמין את אלכסנדר ליטוויננקו, אלוף אומנויות לחימה אוקראיני, להילחם בו. המאסטר הרוחני תיאר לעצמו שמגן האנרגיה שיצר יהדוף את האגרופים - רק שאז, אל מול תלמידיו, הוא קיבל מנה קדושה של מציאות כואבת שהפילה אותו לאדמה.

בסרטון שפורסם ביוטיוב ע"י אלכסנדר, הוא נראה מנסה להכות את המאסטר שבטוח ביכולתו לנטרל את האיום בזכות המגן הבלתי נראה שלו - ובמכה הראשונה נראה שזה באמת עובד לו. האגרוף של אלכסנדר נעצר ובתגובה הוא מקבל מהמאסטר סטירה. המאסטר נראה מחייך מהמהלך המוצלח שלו - רק שאז כוחו האנרגטי של המגן מפסיק לעבוד והמאסטר חוטף אגרופים כואבים לפרצוף.

מגן אנרגיה נגד אמן לחימה. צילום מסך
מגן אנרגיה נגד אגרופים. זה יעבוד?/צילום מסך

אם גם לכם לא ברור איך זה שמגן האנרגיה הצליח לחסום את המכה הראשונה - ולא עשה זאת גם באחרות - אז אלכסנדר חושף בכיתוב תחת הסרטון שהמאסטר ביקש ממנו לעשות זאת ולביים את יכלות המגן שלו, אולם אחרי שהוא קיבל ממנו סטירה, הוא הבין שלא מתאים לו לצאת הלוזר במשחק הזה - אז הוא החליט להכות בו באמת. הקטע צולם ב-2009, פורסם ב-2012, אבל החל לצבור תאוצה ברשתות החברתיות רק החודש. מעניין מה מיסטר מיאגי היה אומר על זה.

עוד באותו נושא

מתאגרף שניצח בקטטה מול 12 אנשים עלול להישלח לכלא

לכתבה המלאה

עוד ב"אסור לפספס":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully