וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימה בבית מלון: גבר תוקף צעירה לעיני עובד המלון שלא עושה דבר

7.4.2016 / 9:23

קטע קשה לצפייה של נערה צעירה מנסה להשתחרר מזרועותיו של תוקף מסתורי בבית מלון בסין עשה את דרכו לרשת, כשהצעירה, שהצליחה ברגע האחרון לברוח, מנצלת את במת הרשת החברתית כדי להתלונן על התנהלות המשטרה ובית המלון

CCTV

צעירה הוחזקה ונגררה בכוח ע"י גבר זר שתקף אותה במסדרון בית המלון שבעיר צ'אויאנג, סין, בליל יום ראשון האחרון. צילומי מצלמת האבטחה במלון חושפים את הרגעים המלחיצים בהם הצעירה נגררת בשיערה ומוטחת על הקיר, כשעובד בית המלון שנכח במקום מבחין בנעשה ולא עושה דבר.

הצעירה, שקוראת לעצמה "וונוון", צילמה בחשאי את הרגע בו צפתה בתיעוד שהגיע ממצלמות האבטחה ופרסמה את הסרטון ברשת החברתית הסינית, Weibo, כשלצידו כתבה על התנהלותם הרשלנית של בית המלון והמשטרה בנושא.

צילומי מצלמת אבטחה של תקיפה במלון. צילום מסך
גבר זר תוקף צעירה בבית מלון - ועובד המלון מביט מהצד/צילום מסך

וונוון סיפרה לכתב חדשות בייג'ינג שבאותו ערב היא חזרה לבית המלון ממפגש עם חברים וחיפשה את הכרטיס לחדר שלה, כשאז פנה אליה גבר במעיל שחור ושאל מה מספר החדר שלה. כשסירבה לענות לו, הוא תפס בה ואילץ אותה לבוא איתו. היא ניסתה להיחלץ מזרועותיו, אך התוקף אחז בה חזק בצוואר, משך בשיערותיה וסירב לשחרר. מהר מאוד ניגש אל השניים עובד המלון - ובמקום לעצור את התוקף - הוא התריע בפניהם ש"זה לא מקום טוב לריב בו". באיזשהו שלב, התוקף חייג לחבר שלו שיבוא לעזור לו ובזמן הזה היא הצליחה לחמוק ממנו אל כיוון המדרגות - אך הוא רץ אחריה, תפס אותה והטיח אותה על הקיר.

למזלה, הייתה זו אורחת במלון שעברה במקום וחילצה את וונוון מזרועותיו של התוקף. הרעש שעשתה משך למקום קהל רב של צופים שהצליחו להבריח משם את התוקף לפני שמנהל המלון או המשטרה הגיעו למקום.

עוד באותו נושא

קשה לצפייה: שרת ניסה לאנוס תלמידה בחצר בי"ס מול עשרות תלמיידים

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בכחול התוקף ובאדום המותקפת מנסה להימלט/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסיפור אינו נגמר כאן. משטרת צ'אויאנג אישרה בשלישי לחדשות בייג'ינג שתקיפה אכן אירעה במלון, ושהמותקפת לא סובלת מפציעות פיזיות או אובדן רכוש. עוד מסרה המשטרה כי התוקף ככל הנראה היה שיכור, אך הוסיפה שהחקירה עדיין נמשכת. לוונוון היו מילים קשות לומר על התנהלות המשטרה ובית המלון בנושא והשתמשה ברשת החברתית כדי להביע את אכזבתה מ"היעילות הנמוכה של המשטרה". לדבריה, אחרי התקיפה היא נאלצה להמתין זמן רב, כי החוקר שאמור לטפל בתיק שלה נמצא מחוץ לעיר. גם על בית המלון היה לה מה לומר: "מנהל המשמרת נעלם ולא ניתן היה להשיג אותו עד יום למחרת", היא כתבה בפוסט, "הפצרתי בפני הפקידה ליצור קשר עם הנהלת המלון, והמנהל ייעץ לי להמתין לתוצאות חקירת המשטרה".

חברת האם של בית המלון, "בית אינס", הוציאה שתי הודעות מנוסחות בקפידה ביום רביעי, לפיהם הם חקרו את האירוע וישמחו לשתף פעולה עם המשטרה, אולם הם לא הביעו את התנצלותם בפני וונוון. לדבריהם, אחד מחברי הצוות ניסה להרגיע את הרוחות וההנהלה ניסתה ליצור קשר עם וונוון לאחר התקיפה, אך ללא ההצלחה. "אנו מקווים שוונוון תיצור איתנו קשר בקרוב כדי שנוכל לשוחח. כמו כן, אנו זקוקים לסיוע ממנה כדי להביא את הפושע לדין", כך נמסר בהודעה, שעליה וונוון השיבה באש ודרשה מבית המלון לתקן את השקרים שנכתבו ולהציע לה התנצלות בפומבי.

הסיפור עורר דיונים רועשים ברשת, כשרבים הביעו תמיכה במעשיה של וונוון, "את נערה אמיצה. תודה על זה שאת מספרת את הסיפור שלך. זה יכול לעזור לנשים רבות שימצאו במצב דומה לשלך", כתב אחד ואחר הוסיף: "לוונוון יש את תמיכתי המלאה! אני מקווה שתתבצע חקירה יסודית גם על התנהלות בית המלון".

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully