וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: "קפה קיפודים" נפתח ביפן

7.4.2016 / 12:44

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

תלמיד מירושלים טוען כי מנהל בית הספר תקף אותו באלימות. פרקליטות המחוז סגרה את התיק נגד המנהל, ואולם, מתיעוד שהגיע לידי וואלה! NEWS עולה כי לפני כמה חודשים הוא נראה דורך על הנער תוך שהוא מחזיק מקל בידו. מהמשטרה נמסר כי הם יבחנו את החומרים.

המועמד לראשות המפלגה הדמוקרטית, ברני סנדרס, עורר סערה כשאמר שהוא מאמין שישראל אחראית למותם של "עשרת אלפים חפים מפשע בעזה" במהלך מבצע "צוק איתן". זאת, בניגוד לאומדן הרשמי של מספר הקורבנות במבצע שעומד על 2,100 בני אדם.

כ-250 אזרחים סורים נעדרים לאחר מתקפה של ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) על מפעל בטון ממזרח לדמשק, וקיים חשש כי הם נחטפו. לדברי תושבים מהאזור, הם לא הצליחו ליצור קשר עם בני משפחותיהם מאז המתקפה.

ראינו כבר בתי קפה עם חתולים, כלבים, שפנים ואפילו נחשים, אז זה בוודאי לא צריך להפתיע אף אחד שביפן נפתח בית קפה ובו קיפודים. תמורת כמה פרוטות תוכלו לשבת שעה בבית הקפה ולשחק עם הקיפודים שמשמשים במדינה כחיות מחמד. רק תיזהרו מהקוצים.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה נאה. מחר – שרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully