וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: השוטר שלימד ילדה ברחוב לשחק קלאס כבש את הרשת

4.4.2016 / 16:25

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום 26 שנות מאסר בפועל על אילן בן שטרית, ראש ארגון פשיעה באילת. זאת, בגין ניסיון רצח, ניהול ארגון פשיעה ושיבוש מהלכי משפט.

ח"כ שלי יחימוביץ' קראה היום לראש הממשלה נתניהו לפטר את שרת המשפטים איילת שקד, בשל התבטאויותיה נגד בית המשפט העליון שפסל את סעיף היציבות במתווה הגז. "השתלחותה של שקד בעליון היא אלימה ומסוכנת", אמרה יחימוביץ'. שקד אמרה בתגובה: "יחימוביץ' חוצה את הגבול".

המשרד להגנת הסביבה פרסם היום דוח שבו פורטו פעולות התכנית לצמצום זיהום האוויר במפרץ חיפה. על פי הדוח, בשלושת החודשים הראשונים של השנה הגביר המשרד את הפיקוח על המפעלים והמשיך במקביל בפעולות לצמצום זיהום האוויר מתחבורה.

לפני מספר ימים הוזעקו שוטרים מקומיים בקליפורניה לבדוק רכב חשוד באזור הנטינגטון. ברכב הם גילו חיות אם ובתה בת ה-11. השוטרים ניסו לסייע לשתיים למצוא מקום לישון בו, ואחד מהם שוחח ארוכות עם האם. בזמן הזה שותפו לניידת החליט ללמד את בתה כיצד לשחק קלאס. הסרטון החביב כבש את הרשת וצבר יותר ממיליון צפיות.

תחזית מזג האוויר: מחר יהיה חם מהרגיל לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully