וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אהובה על היהודים": משפחת הדוקרת מראש העין מכחישה שמדובר בפיגוע

4.4.2016 / 0:10

בני המשפחה של האישה, בדואית בת 23 המתגוררת בכפר קאסם, שדקרה ופצעה בראש העין בת 30 באורח קל, סיפרו כי שוטרים הגיעו לביתם וחיפשו מידע בנוגע למניעיה. "זה לא יכול להיות על רקע לאומני, היא בטח רבה שם עם מישהו", טען אחיה

צילום: Bioness Security, TPS, דוברות בי"ח בילינסון, דוברות מד"א; עריכה: מתן חדד

"הופתענו לגמרי לשמוע שהיא דקרה מישהו", כך סיפר אתמול (ראשון) לוואלה! NEWS אחיה של הצעירה החשודה שדקרה מוקדם יותר עוברת אורח בראש העין ופצעה אותה באורח קל. הצעירה, בדואית בעלת אזרחות ישראלית בת 23 המתגוררת בכפר קאסם, עובדת בחברת ניקיון באזור התעשייה שבו התרחש האירוע. בני משפחתה של החשודה היו המומים למשמע החדשות בעניינה. "היא הייתה מאוד אהובה על היהודים", אמר אחיה עלי.

"ישנתי בבית עם הילדים ופתאום העירו אותי כי בחדשות אמרו שהיא דקרה מישהו. קמתי מהר והייתי בהלם", המשיך אחיה. "כולם אוהבים אותה והיא כבר שנים עובדת בניקיון מפעלים בראש העין".

באירוע הדקירה נפצעה אישה כבת 30 באורח קל בידיה ופונתה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. החשודה נעצרה על ידי המשטרה מיד לאחר השתלטות האזרחים עליה ותובא היום לדיון בהארכת מעצר. במשטרה עדיין בודקים אם מדובר באירוע על רקע לאומני. "זה לא יכול להיות על רקע לאומני, היא בטח רבה שם עם מישהו", טען אחיה.

עוד בוואלה! NEWS:
המשטרה עימתה בין השחקן משה איבגי לאחת המתלוננות נגדו
שני טייסים נפצעו קל בנחיתת מטוס קל בים מול נמל תל אביב

אביה ואמה של המחבלת מכפר קאסם - ביצעה פיגוע בראש העין אחרי חיפוש משטרתי בביתם. באמצעות מצלמת וואווי, דנה ירקצי
בית המשפחה ההפוך לאחר ביקור השוטרים/דנה ירקצי, באמצעות מצלמת וואווי

לדברי האח, כוחות משטרה פשטו על בית המשפחה וערכו חיפוש כדי למצוא סממנים שיוכלו להצביע על מניעיה של החשודה. "הפכו לנו את כל הבית", קבע אביה של החשודה, בעודו מצביע על הנזק הרב שגרמה לדבריו המשטרה במהלך החיפוש. "כבר כמה שעות שאנחנו מנסים לסדר פה, מה יש להם לחפש בשירותים שלנו?", הוא תהה, והוסיף: "אני לא מאמין שהיא עשתה את זה מסיבות לאומניות. בטוח היה שם מי שהכה אותה. היא בחורה טובה, רק הבוקר קמה וניקתה את כל הבית ויצאה לעבוד".

החשודה בדקירה ומשפחתה מתגוררים בחמולה בבניין בן שלוש קומות באזור נטוש יחסית בפאתי כפר קאסם. בא-כוחה של החשודה, עו"ד איהב ג'לג'ולי, דחה בתוקף את הטענות כי מדובר בפיגוע. "עצם העובדה כי אין צו מניעה למפגש עם הלקוחה מאששת את העובדה שלא מדובר באירוע ביטחוני", אמר. "מדובר באישה ללא עבר פלילי אשר מנהלת חיים נורמטיביים. היא עובדת ומתפרנסת בכבוד. יש לה חברות ישראליות ואנחנו עדיין לא יודעים מה הרקע ועל כן מוקדם לקבוע אם האירוע הוא ביטחוני. לדבריו, "על פניו נראה כי מדובר באירוע פלילי גרידא".

מועצת העיר כפר קאסם התכנסה אמש לישיבת חירום בעקבות האירוע. מועצת העיר מסרה כי היא "מגנה בכל לשון של גינוי את מקרה האלימות שהתרחש בראש העין וכל סוג של אלימות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
זירת פיגוע דקירה בראש העין. 3 באפריל 2016. ראובן קסטרו
"מדובר באישה ללא עבר פלילי אשר מנהלת חיים נורמטיביים". זירת אירוע הדקירה/ראובן קסטרו

הפצועה באירוע סיפרה מוקדם יותר כי בעודה יוצאת מפגישת עבודה ברחוב המלאכה בעיר, התקרבה אליה החשודה. "הרגשתי פתאום כמו אגרוף ליד. ראיתי שהיא עם סכין יפנית, אבל לא משרדית אלא עבה יותר", שחזרה. "הייתה לה חזות של ערבייה עם כיסוי ראש אבל בכלל לא נראתה לי חשודה. הייתי עם הראש בטלפון והיא לא צעקה משהו שמסגיר, כמו 'אללה אכבר'".

לדבריה, ברגע שהותקפה החלה לצעוק על מנת לקבל עזרה. "פתאום היא הניפה את היד מולי וניסתה לדקור. זרקתי עליה את התיק וצעקתי חזק, זה היה מפחיד", אמרה. "היא המשיכה לדקור אותי עד שהגיעו אזרחים וניסו להדוף אותה. היא ניסתה לדקור גם אותם. נפלתי על הרצפה והדפתי אותה כמה פעמים".

בכפר קאסם התקיימה אמש ישיבת עירייה מיוחדת שתעסוק במקרה. נג'ח עאמר, מנהל לשכת ראש עיריית כפר קאסם, אמר כי "אנחנו חיים בקיום מלא עם היהודים. יש להם עסקים בכפר קאסם, הילדים שלנו עובדים בקרב היהודים, האירוע הזה הוא לא מקובל. עדיין לא ברור אם מדובר באירוע לאומני או שמדובר ברקע פלילי או בסכסוך אישי. אנחנו דוחים כל מקרה של אלימות והוא עניין לא מקובל. אנחנו נגד האלימות".

(עדכון ראשון: 20:10)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההשתלטות על הדוקרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully