וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמד לנציב הכבאות חנה בחניית נכים: "זה היה רק לשלוש דקות"

3.4.2016 / 18:55

טפסר-בכיר משה סויסה, מפקד מחוז הדרום, צולם כשהוא חונה בחנייה האסורה במלון "דן" בירושלים למשך חצי שעה. מדובר במועמד המוביל לתפקיד נציב הכבאות. "עשיתי טעות, מתנצל", אמר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא אעשה זאת שוב". סויסה נכנס למכוניתו, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפקד מחוז הדרום במערך הכיבוי, טפסר-בכיר משה סויסה, תועד הבוקר (ראשון) חונה בחניית נכים בירושלים. סויסה, שמועמד לתפקיד נציב הכבאות במקומו של רב-טפסר שחר אילון, הגיע למלון "דן" בבירה שממוקם על הגבעה הצרפתית, חנה בחנייה האסורה וכעבור חצי שעה שב למכונית ונסע מן המקום. הקצין הבכיר אישר את הפרטים לוואלה! NEWS, התנצל על הדברים ואף אמר כי יבקש לשלם על מעשיו. "החניתי את הרכב לפרק זמן של שלוש דקות. אני מתנצל על הטעות שעשיתי, וברגע זה פונה לגורמים המקובלים בעיריית ירושלים על מנת לשאת בקנס בדוח בגין עבירה זו", אמר. "אני מתנצל שוב על החנייה האסורה, ולא אעשה זאת שוב".

משה סויסה הוא המועמד המוביל לרשת את תפקידו של נציב הכבאות הנוכחי, שחר איילון. רבים סבורים במערך הכבאות כי סויסה הוא המועמד המתאים ביותר לתפקיד. עם זאת, לא מן הנמנע כי השר לביטחון הפנים גלעד ארדן יחליט למנות מועמד מבחוץ, בעיקר מתוך שורות המשטרה, כסוג של "פרס ניחומים" לאחר שלא מינה מועמד מהמשטרה לתפקיד המפכ"ל.

המועמד לנציב הכבאות חנה בחניית נכים: "זה היה רק לשלוש דקות"

במהלך כהונתו של רב-טפסר אילון, נשמעה עליו ביקורת נוקבת מצד בכירים במערך הכבאות. לטענת גורמים בכיבוי, המינוי של איילון לתפקיד הנציב התעלם מן הצרכים המרכזיים במערך, מאחר שהגיע מהמשטרה ולא מהארגון. אחד האירועים הבעייתיים הבולטים של איילון, כפי שנחשף בוואלה! NEWS, היה הנאום שנשא במהלך טקס סיום מפקדי צוותים אשתקד. "אתם מיותרים, מבחינה סטטיסטית, אתם לא מורידים את מספר ההרוגים בשנה", אמר אז למפקדים החדשים.

עוד בוואלה! NEWS:
שני טייסים נפצעו קל בנחיתת מטוס קל בים מול נמל תל אביב
הפצועה מראש העין: "הייתי עם הראש בטלפון - ופתאום הרגשתי את הסכין"
המשטרה עימתה בין השחקן משה איבגי לאחת המתלוננות נגדו

משה סויסה, מפקד כבאות והצלה במחוז ירושלים לשעבר, מזוכה בבית המשפט השלום, ינואר 2014. נועם מושקוביץ
מועמד מוביל לתפקיד ניצב מערך הכיבוי. סוויסה/נועם מושקוביץ
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי אש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully