וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: תקף מינית נערה – ואחרי שנה וחצי אנס את החברה שסייעה לה

3.4.2016 / 13:20

מור סויסה, בן 22 מירושלים, נאשם כי ניסה לאנוס בת 15, וחדל ממעשיו רק לאחר שחבריה שמעו את זעקותיה ודפקו נמרצות על הדלת שנעל. לפני כשבועיים עקב אחר חברתה ואנס אותה. היא זעקה, שרטה אותו בפניו ונשכה אותו – עד ששכנים התעוררו, הזמינו משטרה והוא נמלט

אילוסטרציה תקיפה מינית בחשיכה. ShutterStock
סויסה עקב אחריה לאחר שכעסה על שתקף את חברתה - ואנס אותה/ShutterStock

צעיר בן 22 מירושלים ניסה לאנוס נערה בת 15 באיומי סכין, ושנה וחצי לאחר מכן אנס את החברה שהייתה לה לאוזן קשבת לאחר האירוע – כך עולה מכתב אישום שהוגש היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בבירה. הצעיר, מור סויסה, מואשם באינוס תוך גרימת חבלה גופנית, מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 16 שלא בהסכמתה החופשית, איומים והחזקת סכין.

מכתב האישום עולה כי באוקטובר 2014 שהו כמה חברים, ובהם סויסה ושתי הצעירות שהגישו את התלונה, בדירתו של אחד מהם בירושלים. בשלב מסוים יצאו כמה מהנוכחים מהדירה והותירו את ב', שהייתה אז בת 15, יחד עם סויסה. כשהלכה לשטוף את ידיה, עולה מכתב האישום כי הוא נעל את דלת הדירה, נכנס אחריה לחדר השירותים ונגע באיבר מינה מעל לבגדיה בניגוד לרצונה.

לפי כתב האישום, ב' החלה לצעוק, אך סויסה שלף אולר ואמר לה: "סתמי את הפה", דחף אותה ואף גרם לשטף דם בבטנה. חרף האיומים שלו, ב' לא הפסיקה לצעוק עד שחזרו חבריה לבית ודפקו נמרצות על הדלת הנעולה. לבסוף, נעתר סויסה לדפיקות, פתח את הדלת – ו-ב' נמלטה. מיד לאחר מכן, סיפרה לאישה השנייה שהתלוננה, א', על שהתרחש.

עוד בנושא:
צעירה התלוננה: נאנסתי במסיבה בהיכל התרבות בתל אביב
פרשת אופק בוכריס: עימות בין הקצין החשוד באונס למתלוננת
חשד: צעיר התפרץ לדירה בטבריה ואנס אישה שהכיר

רחוב חשוך. מגד גוזני
בסופו של דבר, השכנים התעוררו מזעקותיה והזמינו משטרה/מגד גוזני

לפני כשבועיים, לפנות בוקר, נתקל סויסה ב-א' לאחר מסיבת פורים בירושלים. לפי כתב האישום, היא אמרה לו כי היא כועסת על מה שעשה לחברתה שנה וחצי קודם לכן, ופנתה למצוא טרמפ למקום מגוריה. אז, החל סויסה לעקוב אחריה עד שהפיל אותה לרצפה ברחוב ואנס אותה.

א', לפי כתב האישום, נאבקה בכל כוחה: היא חבטה בידיה וברגליה, צעקה "הצילו" לאורך כל הזמן, נשכה אותו באצבעו ושרטה אותו בפניו. למשמע זעקותיה, התעוררו כמה שכנים שגרים בסמוך. אחד מהם אף צעק לו מחלון דירתו כי הוא הזמין משטרה, אך סויסה לא חדל ממעשיו. לבסוף, הפסיק ונמלט מהמקום. א' נפצעה בחלקים רבים בגופה, בהם גם בחלל הפה ובאיבר מינה.

בחקירתו הודה סויסה בביצוע האונס. פרקליטות מחוז ירושלים ביקשה לעצור אותו עד תום ההליכים. "מסוכנותו של המשיב כמפורט לעיל, מבססת את המסקנה כי אין תחליף ראוי למעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו", נכתב בבקשת המעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully