וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 חודשי עבודות שירות נגזרו על תושב ירושלים שניסה למכור את בתו

1.4.2016 / 6:05

האב, תושב ירושלים, נעצר לאחר שנפגש עם שוטר סמוי וניסה למכור לו את בתו התינוקת תמורת מאה אלף שקלים, שבהם תכנן להשתמש לכיסוי חובות. הוא נקנס בנוסף ב-7,000 שקלים. עם קבלת גזר הדין, קרא לרשויות להחזיר לו את בתו: "על מרמה לא לוקחים ילדה מאבא"

צילום: רוני כנפו, עריכה: מתן חדד

בית משפט השלום בירושלים גזר אתמול (חמישי) שישה חודשי עבודות שירות על תושב ירושלים כבן 30 שהציע למכירה את בתו התינוקת בת השלושה חודשים תמורת מאה אלף שקלים. בנוסף, האב נקנס ב-7,000 שקלים. הגבר נעצר בחודש דצמבר לאחר שבמשטרה התקבל מידע על אדם המציע את בתו למכירה, זאת על מנת לכסות חובות שאליהם נקלע בשל הימורים.

עם קבלת גזר הדין, אמר האב כי הוא מרוצה מכך שעונשו הסתכם בעבודות שירות בלבד. "אני חייב לשבח את השופטת שהסתכלה על הדברים בבהירות, והבינה שלמרות הרעש התקשורתי והמשטרתי, זה נסיבות של מרמה בלבד", אמר. הוא הוסיף כי הוא "דורש שהמדינה והרווחה ישמעו את צעקותיו", וקרא לרשויות להחזיר לחזקתו את בתו. "על מרמה בלבד לא לוקחים ילדה מידי אבא או אימא. ילדה צריכה לגור עם ההורים אלא אם זה אסון, פה זה ממש לא המקרה".

עוד בוואלה! NEWS:
יותר משבוע אחרי: שני צעירים שנפצעו בפיגועים בבריסל הוטסו לישראל
במקביל לחקירת השוחד: נבדק חשד לעבירות בנייה של ראש העיר קריית שמונה
פחות מחצי שנה אחרי: נהג שהיה מעורב בתאונה קטלנית יקבל את רישיונו

אב החשוד בהתעללות בבתו בת השנתיים בהארכת מעצרו 26 פברואר 2016. אבי כהן
האב בהארכת מעצרו, לפני כחודשיים/אבי כהן

אמה של התינוקת גם היא קראה לשירותי הרווחה להחזיר את בתה הביתה. "זו הרגשה נוראית לראות את הבת שלי ולא להחזיר אותה הביתה. אין עם מי לדבר ברווחה, הם רעים ולא אמפתיים". עוד טען האב כי ביום מעצרו, הפסיד הוכה בתוך כלי רכב סגור. "אני לא מאמין במערכת המשפט ובמשטרה, אני שונא אותם שנאת מוות", אמר. "למרות שחצי שנה עבודות שירות זה גם הרבה, אני מוכן לקחת את זה כדי ללמד אנשים לא לעשות את זה, אפילו לא בתור משחק או צחוק".

הגבר נעצר לאחר שהתקיים מפגש בינו לבין שוטר סמוי שהתעניין ברכישת התינוקת. הוא הגיע למפגש עם השוטר הסמוי עם התינוקת במטרה לקבל מקדמה כספית לשם השלמת מכירתה, ובמהלך הפגישה ביניהם הוא הבטיח כי בתו בריאה ומחוסנת. כשמסר את התינוקת הוסיף: "תכירי זה האבא החדש שלך". הוא אף טען בפניו כי "יש דרוזים מהצפון שמעוניינים לקנות את התינוקת". טענה זו התבררה במהלך החקירה כלא נכונה, ושימשה את האב כאמצעי לחץ כדי לסגור את העסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully