וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציע לנשים להתפשט ולשטוף לו את האוטו בשביל כסף - כמה הסכימו?

4.4.2016 / 9:14

נכד של אוליגרך רוסי, שמתמחה במתיחות משפילות, ביקש מנשים ברחוב לשטוף בתחתונים את הרכב שלו, בתמורה לכסף. את התיעוד הוא העלה ליוטיוב ועכשיו הגולשים חלוקים - האם מדובר בסרטון מבויים או בניצול מיני?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

עבר כל גבול: נכדו של אוליגרך רוסי שכנע נשים להתפשט ולשטוף את מכוניתו בתמורה לכסף. גרישה ממורין הוא חובב תעלולים משפילים ידוע לשמצה, שבעבר כבר ביקש מאנשים לשתות את השתן שלו בתמורה לכסף או הציע לבנות להתנשק איתו ולהוריד חלקי ביגוד בתמורה לכסף. הפעם הוא אמר לבנות שחברו הוא זמר מתחיל שמצלם קליפ בו נשים שוטפות את רכבו בהלבשה תחתונה. הסיפור הזה שקרי לחלוטין כמובן, אולם בשביל סכום של למעלה מ-1,000 שקלים לא מעט בנות הסכימו להתפשט ושטפו את הרכב לצלילי מוזיקה שבקעה מהרמקולים.

על פי הסרטון נראה שגרישה בחר בנשים זרות שעברו ברחוב, אך יתכן כי הן היו שותפות לעניין וידעו על המתיחה מראש. אחד הגולשים שצפה בסרטון כתב: "אין ספק שמדובר בסרטון מתוסרט. אין סיכוי שנשים שסתם עוברות ברחוב היו מסכימות לעשות דבר כזה בכזאת קלות ומהירות".

נשים מנקות רכב של אוליגרך. CEN, אתר רשמי
היית עושה את זה בשביל 1,000 שקלים?/אתר רשמי, CEN

גרישה העלה את הסרטון לערוץ היוטיוב שלו וצפו בו כבר למעלה ממיליון גולשים. כאמור, גרישה נוהג להעלות סרטונים בהם הוא משתמש בכספו כדי לגרום לאנשים לעשות דברים. אולם ישנם אנשים שמסרבים לקבל את התנהגותו של גרישה. הוא ביקש מגבר אחד לשתות את השתן שלו בתמורה לתשלום. לאחר שהגבר לקח את כספו הוא נתן לו אגרוף בפנים ופשוט הלך משם.

לגמרי מגיע לו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
נשים מנקות רכב של אוליגרך. CEN, אתר רשמי
הבנות היו חלק מהתעלול?/אתר רשמי, CEN

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully