וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגף על שם הזוג הנקין נחנך במכללה חרדית: "זו צוואתה של נעמה"

במכללת "פרוג" נחנך אגף חדש על שם הזוג שנרצח בפיגוע ירי בשומרון. שרה נתניהו הקריאה בטקס מתוך דברים שכתבה נעמה הנקין: "להנגיש ידע לציבור שאינו חשוף אליו או שחסרים לו הכלים לרכוש אותו"

נעמה ואיתם הנקין, שנרצחו בפיגוע בסמוך לאיתמר שבשומרון. באדיבות המשפחה
"נעמה האמינה בהנגשת השכלה לכולם". הזוג איתם ונעמה הנקין שנרצחו בפיגוע/באדיבות המשפחה

אגף חדש במכללה החרדית "פרוג" בבני ברק נפתח אתמול(שלישי), והוא נקרא "זכרון נא"ה" - ראשי תיבות שמותיהם של הזוג נעמה ואיתם הנקין, שנרצחו בפיגוע ירי בשומרון לפני כחצי שנה.

באירוע חניכת האגף השתתפו רבה הראשי של תל אביב, הרב ישראל מאיר לאו, אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, בני משפחות הנקין וערמוני, וכן אנשי הסגל במקום.

חניכת אגף על שם הזוג הנקין במכללה בבני ברק. לשכת העיתונות הממשלתית
"מגשימים חלק מצוואתה". חניכת האגף במכללת פרוג, היום/לשכת העיתונות הממשלתית

נתניהו נשאה דברים במעמדת חניכת האגף, וציטטה קטע שכתבה נעמה הנקין המנוחה: "אני מאמינה ביזמות ככלי עוצמתי, שמאפשר לי לייצר פתרונות ייחודיים לצרכים ולחוסרים שאני מזהה במגזרים שונים. אני מאמינה שיש לי את הכוחות, הידע והיכולות להנגיש ידע ותוכן לציבור שאינו חשוף אליו או שחסרים לו הכלים לרכוש אותו. אני רוצה להשפיע על קידום נשים עצמאיות בכלל, ולפעול לקידום מיזמי תוכן לציבור המעצבים החרדי, גברים ונשים, שינגישו עבורם ידע וכלים הנמצאים כיום רק באקדמיות החילוניות".

לאחר שציטטה מהדברים, הוסיפה נתניהו: "כך, במילים פשוטות, הגדירה נעמה את השאיפה הברורה שעומדת בלבה של המכללה: להנגיש את הידע לציבור הדתי והחרדי, לגברים ולנשים, כדי שיוכלו לרכוש השכלה ולצאת לשוק העבודה. מסיימות הקורס מגשימות היום חלק נוסף מהצוואה שהשאירה לנו נעמה. לצערנו היא אינה עמנו עוד, אך דרכה ורוחה ימשיכו ללוות אותנו ולהתוות לנו את הדרך".

(עדכון ראשון: 21:28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully