וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'וב הרוסי: נתפסה כנופיה ששדדה כספומטים ברחבי תל אביב

29.3.2016 / 20:05

בחדר הבקרה של אחד הבנקים זיהו פעילות חריגה בכספומטים ואנשי ביטחון ושוטרים נפרסו בעשרות סניפים ברחבי העיר. שני אזרחי רוסיה כבני 50 נעצרו, אחרי שמשכו 35 אלף שקל ומאות דולרים באמצעות כרטיסי אשראי מזויפים

ניידת משטרה מחוץ לאצטדיון דוחא, סכנין. אדריאן הרבשטיין
הכנופיות מגיעות ממזרח אירופה לשדוד וחוזרות/אדריאן הרבשטיין

שני אזרחי רוסיה כבני 50 נעצרו הלילה (שלישי) בתל אביב כשניסו לשדוד כסף מכספומט של סניף בנק לאומי. השניים נתפסו אחרי שכבר משכו עשרות אלפי שקלים ודולרים מכספומטים אחרים באמצעות 43 כרטיסי אשראי מזויפים.

בשבועות האחרונים זיהו במשטרה פעילות של גורמים פליליים ממדינות חבר העמים ומזרח אירופה, המגיעים לישראל לשדוד ולאחר מכן חוזרים לארצם. חלק מהפעילות היא איסוף נתוני אשראי של ישראלים על ידי התקנת ציוד על כספומטים שמצלם ומשכפל נתונים של כרטיסי אשראי. הנתונים מועברים לחו"ל, ולאחר מכן משתמשים בהם חברי הכנופיה כדי למשוך כסף מהבנקים.

בשעות הלילה זיהו אנשי הביטחון בחדרי הבקרה של בנק לאומי פעילות מוגברת של משיכת מזומנים בהיקפים גדולים מהסניפים בתל אביב. אנשי ביטחון ושוטרים נשלחו לעשרות סניפי בנק ברחבי העיר, וליד אחד מהם זיהו את שני החשודים שהחלו להימלט. במרדף אחריהם השליך אחד החשודים מזוודה ובה 35 אלף שקלים וכמה מאות דולרים שככל הנראה הספיקו לשדוד. השופטת חיותה כוחן מבית משפט השלום בתל אביב האריכה את מעצרם בשלושה ימים.

עוד בוואלה! NEWS:
נשיאת העליון על הביקורת נגד בג"ץ: "נמשיך בדרכנו ללא מורא"
התביעה הצבאית: החייל מחברון ירה ללא צורך מבצעי, סתירות בגרסתו
פרשת אופק בוכריס: עימות בין הקצין החשוד באונס למתלוננת

  • עוד באותו נושא:
  • שוד
  • בנק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully