וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה לא בונים אמון: צפו בטעות המביכה שהפכה ילדה לבדיחה

2.4.2016 / 8:35

במסגרת תרגיל אמון, ילדה הבטיחה לחברתה שתתפוס אותה ברגע שתיפול אחורה - רק שהיא כנראה לא הבינה את ההוראות נכון ונפלה לכיוון ההפוך. עכשיו הרשת צוחקת על זה והאמת? אי אפשר שלא

פייסבוק

סרטון קורע מצחוק של "תרגיל אמון" שלא התבצע כמתוכנן עשה דרכו לפייסבוק וצבר כבר עשרות אלפי צפיות. בסרטון נראות שתי בנות משחקות את "תרגיל האמון" המוכר - בו אחת נופלת לזרועותיה של האחרת וצריכה לסמוך עליה שתתפוס אותה כשזה קורה. אממה, התרגיל הזה נכשל כשלון צורב כשזו שנפלה כנראה לא הבינה את הוראות המשחק כמו שצריך ובמקום ליפול אחורה - נפלה קדימה.

התקרית המביכה שהתרחשה בבריטניה תועדה בווידאו ע"י אישה נוספת שנשמעת ברקע מנחה אותה מתי ליפול. הנופלת כנראה חשבה שהצלמת אמרה לה "fall straight forward" ("ליפול קדימה") כשלמעשה היא אמרה לה "It's pretty straight forward" ("זה די פשוט").

נפילה לידיים. צילום מסך
מביך ביותר: במקום ליפול אחורה לזרועות חברתה, היא נפלה קדימה/צילום מסך

בסרטון נראות השתיים עומדות אחת לפני השניה, כשזו שמאחור מושיטה ידיה לעבר השניה וממתינה לתפוס אותה. ברגע האמת, זו שמלפנים עושה צעד שגוי ונופלת קדימה. הסרטון מסתיים כשהיא קמה מהרצפה, קופצת על הספה בבכי ומתלוננת על החברה הלא אמינה שלה. הצלמת ברקע נשמעת מאוד משועשעת מהתקרית המביכה ומספרת לה שהיא הייתה אמורה ליפול אחורה.

רבים ברשת ראו בתרגיל האמון הכושל הזה חוויה מלמדת. "לפני שאת סומכת עליה שתתפוס אותך, כדאי שתסמכי עליה קודם שתסביר לך את החוקים נכון", כתב אחד הצופים.

עוד באותו נושא

צפו: ניסה למתוח את חברתו - ושילם על זה ביוקר

לכתבה המלאה

עוד ב"אסור לפספס":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully