וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלב נקרע": אבל כבד במושב של החייל שמת בריצה יום לאחר גיוסו

23.3.2016 / 11:20

מנחמים רבים פוקדים את בית משפחתו של יהודה סויסה בבית עוזיאל, שמת בפתאומיות יום לאחר שהתגייס. "לפני שנתיים מתה להם נכדה", סיפרה שכנה. קרוב משפחה: "הוא היה בריא, הצבא חייב לבדוק מה קרה". דיווח לאולפן וואלה! NEWS

צילום: יותם רונן. עריכה: ניר חן

חברים, קרובים ונציגי צה"ל פוקדים משעות הבוקר (רביעי) את בית משפחתו של יהודה סויסה במושב בית עוזיאל בשפלה שמת אתמול בפתאומיות במהלך פעילות גופנית בבסיס קציעות. סימה בסון המתגוררת בשכנות למשפחה סיפרה כי זו טרגדיה שנייה הפוקדת אותם. "מתה להם נכדה לפני כשנתיים בלידה של הבת הבכורה, זה פשוט כואב הלב שדברים כאלו קורים", אמרה. "קשה להם, כל אחד בפינה שלו".

בסון הוסיפה כי שמעה על מותו של סויסה הבוקר. "זה פשוט אסון, משפחה יקרה, משפחה לתפארת, ילדים טובים, משפחה נהדרת", אמרה. "קשה לי עם הבשורה הזאת. הוא התגייס רק ביום שני עם שני חבר'ה מהמושב. ממש נקרע הלב".

עוד בוואלה! NEWS:
השר כץ: אם בבלגיה ימשיכו לאכול שוקולד, לא יוכלו להילחם בטרור
בתוך עשור: מספר החיילים בצה"ל המטופלים נפשית זינק פי שלושה
"התושבים במצוקה": המדינה טרם העבירה את הכספים שהובטחו לסורוקה

יהודה סויסה, חייל גבעתי שמת במהלך ריצה יום לאחר שהתגייס, 22 במרץ 2016. פייסבוק, צילום מסך
"התגייס רק ביום שני עם שני חבר'ה מהמושב". יהודה סויסה/צילום מסך, פייסבוק

בבית המשפחה מסתגרים הוריו של סויסה וארבעת אחיו ואחיותיו. מנחמים באים והולכים וקולות בכי נשמעים מתוך הבית. שמואל סויסה, קרוב משפחה שהגיע לחזק את המשפחה, סיפר כי יהודה "תמיד עזר לכולם. הוא למד בישיבה ורצה להתגייס בתור לוחם, לתרום למדינה, וזה מה שקרה. הוא גיבור בשבילנו".

לדבריו, המשפחה מנסה להבין מה גרם למותו של יהודה. "אנחנו לא יודעים מה בדיוק קרה שם, אני מקווה שהצבא יגיע למסקנות וילמדו לקח. זו לא פעם הראשונה. הוא היה בריא, זה היה בחור שהיה עובד פה בעבודת כפיים, בחקלאות, הכול היה בסדר איתו", אמר. "הצבא חייב לבדוק מה קרה בדיוק כדי שמקרה כזה לא יחזור על עצמו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
"בבוקר הוא דיבר עם אבא שלו, ציון, ואמר לו שהכול טוב. וזהו, ככה זה נגמר"

זהבה, דודתו של יהודה, סיפרה: "הוא היה מקסים. רק ביום ראשון ראיתי אותו בסופר, הוא אמר לי 'בואי אני אעזור לך עם הקניות'. הוא היה נשמה של ילד וככה בבום הוא הלך. אי אפשר להאמין שזה מה שקרה. הוא היה בריא, הוא עשה התעמלות כדי להיות בכושר לקראת הגיוס".

לדבריה, אימו של יהודה, עליזה, ליוותה אותו שלשום ללשכת הגיוס ובערב הם שוחחו בטלפון. "הוא התקשר אליה וסיפר לה שהוא הגיע לבסיס ליד באר שבע ושהכול בסדר", אמרה. "בבוקר הוא דיבר עם אבא שלו, ציון, וגם אמר לו שהכול טוב. וזהו, ככה זה נגמר. לא להאמין איזה אסון וטרגדיה".

יהודה, בן 19, היה בן הזקונים. הוא למד בישיבת ההסדר בקרני שומרון והתגייס ביום שני במסגרת ישיבת ההסדר. אתמול הוא התמוטט במהלך פעילות גופנית בבסיס האימונים של חטיבת גבעתי בקציעות. מטוס הוקפץ על מנת לפנות אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע, אך מותו נקבע בטרם הספיק לעלות עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully