וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרור העולמי, האו"ם והפלסטינים: הנאום המלא של נתניהו לאיפא"ק

נאומו של ראש הממשלה הועבר בלוויון בפני באי הכנס השנתי של השדולה הפרו-ישראלית בוושינגטון. "קיים קשר בין מתקפות הטרור בפריז, באיסטנבול ובבריסל, לבין המתקפות היום-יומיות בישראל". צפו בנאום המלא

מתוך משדר וואלה! NEWS

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא דברים היום (שלישי) בנאום ששודר בוועידה השנתית של השדולה הפרו-ישראלית איפא"ק בוושינגטון. נתניהו פתח את דבריו במסירת תנחומים למשפחות קורבנות מתקפת הטרור בבריסל, ואמר כי "קיים קשר בין מתקפות הטרור בפריז, בקליפורניה, באיסטנבול, בחוף השנהב ובבריסל, לבין המתקפות היום-יומיות בישראל". לדבריו, "זו מתקפה אחת על כולנו".

"בכל המקרים, לטרוריסטים אין שום סיבה למעשה. המטרה היא לא לפגוע באנשים – וזה לא יספק אותם. הם ירצו רק לראות את ההרס וההשמדה שלנו, זה לא יקרה – אנחנו לא נעלם. הדרך היחידה לנצח את אותם הטרוריסטים היא לחבור ולהלחם בהם ביחד. כך נחסל את הטרור", אמר.

הנאום המלא של בנימין נתניהו לאיפא"ק. מערכת וואלה! NEWS
"מדובר במתקפה אחת על כולנו". נתניהו בנאום ששודר בוועידת איפא"ק, היום/מערכת וואלה! NEWS

נתניהו המשיך והתייחס לסיוע הביטחוני שמעניקה ארצות הברית לישראל, וציין כי "ארצות הברית מביאה לישראל את כל הכלים להגן על עצמה, ואנחנו מקווים לסיים בקרוב את ההסכם החדש לסיוע הצבאי". הוא הודה לנשיא אובמה "על עזרתו באספקת טילים שיגנו על אזרחי ישראל. לדבריו, "בארצות הברית יודעים שישראל היא אי של חירות ודמוקרטיה בים הייאוש והאלימות שסובב אותנו, לכן אני מאמין שישראל לא תהיה נושא שיפלג את האמריקנים, אלא דווקא נושא שיאחד אותם".

בנאומו טען נתניהו כי הפלסטינים אינם מעוניינים במדינה לצד ישראל, אלא במקומה. "אנשים כאלה הם שמונעים אפשרות להגיע להסדר בין ישראל לפלסטינים. הדרך היחידה להגיע לשלום היא מדינה פלסטינית מפורזת, שתכיר במדינה היהודית", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully