וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד בהפגנה מול מועצת זכויות האדם: "מועצת זכויות הטרוריסטים"

יו"ר יש עתיד קיים מחאה לצד מאות בני אדם נוספים מול מבנה המועצה בז'נבה, שם התקיים דיון על שורת החלטות נגד ישראל. "לגבי אויבינו, המפרים הגדולים ביותר של זכויות אדם, כרגיל, אין אף החלטה"

צילום: דוברות יש עתיד, עריכה: מתן חדד

יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד הפגין היום (שני) לצד מאות בני אדם נוספים מול מבנה מועצת זכויות האדם של האו"ם בז'נבה, שם התקיים דיון על שורת החלטות נגד ישראל.

לדבריו, "עמדו על סדר היום של המועצה לזכויות הטרוריסטים שש החלטות אנטי ישראליות. כל אחת מהן מופרכת יותר מן האחרת, אלימה יותר וחסרת ביסוס עובדתי יותר מן האחרת. לגבי אויבינו, המפרים הגדולים ביותר של זכויות אדם, כרגיל, אין אף החלטה, אף גינוי אף מילה. מדינת ישראל לא תשתוק יותר".

יו"ר יש עתיד הוסיף כי בעשור האחרון העבירה העבירה המועצה 62 החלטות רק נגד ישראל. "במהלך העשור הזה, ישראל הייתה באופן תמידי תחת התקפות של טרוריסטים שמטרתם הייתה להרוג אזרחים, ילדים, נשים וזקנים. האויבים שלנו לועגים למושג הבסיסי של מה זה להיות אנושי בעוד אנחנו מנסים להגן על מדינה דמוקרטית תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים של המשפט הבינלאומי", אמר.

את ההפגנה יזם לפיד יחד עם שורה של ארגונים פרו-ישראליים ואזרחים מרחבי אירופה והמזרח התיכון, בהם השדולה הנוצרית למען ארץ ישראל, "StandWithUs", ארגון הסטודנטים היהודי-האירופאי, ארגון הסטודנטים היהודי העולמי, ארגון הידידות שוויץ ישראל, ההסתדרות הציונית העולמית ו- "Un Watch".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפיד בהפגנה מול מטה מועצת האו"ם לזכויות אדם, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully