וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצועה ישראלית תועדה רגע לפני הפיצוץ בטורקיה: "זה נס שניצלנו"

דב גיל-הר

19.3.2016 / 19:30

ענת קמה, שהייתה חלק מקבוצת התיירים הישראלים שנפצעו בפיגוע באיסטנבול, סיפרה בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי גילתה את דמותה בסרטון הווידאו ממצלמות האבטחה. "רואים אותי בווידאו עוברת, שתי בחורות נוספות עוברות והוא מתפוצץ"

ספק 500

"היה פיצוץ נוראי, ממש שני מטרים מאתנו, זה נס גדול מאוד ששרדנו", סיפרה הערב (שבת) ענת קמה, שהייתה חלק מקבוצת התיירים הישראלים שנפצעו בפיגוע באיסטנבול, בשיחה עם אולפן וואלה! NEWS מטורקיה. קמה תועדה במצלמת האבטחה מתהלכת ברחוב איסתקלאל שבעיר רגע לפני הפיצוץ. "רואים אותי בדיוק בווידאו, עוברת שנייה לפני, שתי בחורות נוספות עוברות והוא מתפוצץ".

קבוצת התיירים שיצאה לטיול בטורקיה במסגרת המיזם הקולינרי "בייגלה" הגיעו לסייר היום באיסטנבול, כחלק מהיום השלישי למסעם. "יצאנו לסיור קולינרי, 12 תיירים ושני מלווים. הסתובבנו ברחוב והלכנו לאכול ארוחת בוקר במקום ידוע מראש. מיד עם סיום הארוחה חזרנו לרחוב, עמדנו בצומת, חיכינו שכולם יגיעו והסבירו לנו מה אנחנו הולכים לחוות היום. המשכנו ללכת במשך חצי דקה ואז אירע הפיצוץ".

סמוך לשעה 11:30 אירע פיצוץ בלב איסטנבול וגבה את חייהם של ארבעה בני אדם, בהם שלושה ישראלים ואזרח איראני. במשרד החוץ אישרו כי 11 תיירים ישראלים נפצעו, בהם שניים קשה, בפיגוע והם פונו לארבעה בתי חולים שונים ברחבי העיר.

עוד באותו נושא:
כלי תקשורת בטורקיה: שלושה ישראלים נרצחו בפיגוע באיסטנבול
חברת מפלגת השלטון בטורקיה: "מקווה שהישראלים שנפצעו ימותו"
כדור אש ברחוב תיירותי הומה אדם: תיעוד הפיגוע בלב איסטנבול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נס גדול שניצלנו", קמה מופיעה בתיעוד מזירת הפיגוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

קמה, שנפצעה קל בפיגוע, לא מאמינה כי שרדה את האירוע. "אנחנו דואגים לאחרים מאוד ורוצים הביתה", המשיכה בשיחה. קמה התייחסה למחבל שביצע את הפיגוע. "קשה לי לחשוב אם הוא ידע שאנחנו ישראלים, אבל לפי מה שהבנתי, הוא הסתובב וחיפש מקום לפגע ושמע אותנו משוחחים בעברית. אנחנו משוחחים בינינו במשך יומיים רק בעברית".

לדבריה, מכריה הזהירו אותה מלטוס לטורקיה. "אנשים חששו ואמרו לנו לא לנסוע והתעקשנו ואמרנו שבארץ יותר מסוכן. היום התברר שזה לא כל כך נכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully