וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בפרויקט הסודי של שב"ס: הצעת נישואים בלתי נשכחת

18.3.2016 / 17:38

קצין שב"ס החליט לנצל את ההזדמנות שיום ההולדת של בת זוגו מתקיים ביום של מרוץ המרתון בירושלים, ותכנן בחשאיות הצעה מושלמת. בקו הסיום, חבריו לנבחרת הריצה של הארגון הניפו שלט ועליו השאלה, הוא כרע ברך - והיא הסכימה

עריכה: אביב אירגז

התפאורה לאירוע הזה הייתה מושלמת: חגי נגאוקר, בן 33, השתתף באירוע מרתון ירושלים שהתקיים הבוקר (שישי) בעיר, חברתו מעיין בת ה-30, הגיעה לעודד אותו ונוסף על כל אלה – היא גם חגגה יום הולדת. אבל אם זה לא מספיק, נגאוקר החליט לחבר את שתי האהבות הכי גדולות שלו - מעיין וריצה - והפיק הצעת נישואים בלתי נשכחת.

במשך חודש תכנן נגאוקר, קצין בימ"ר דרור של השירות בתי הסוהר, את ההצעה. הוא גייס את כל חברי נבחרת הריצה של שב"ס שתזמנו את הגעתו לקו הסיום, שם חיכתה לו מעיין. כשהגיע לקו, הם שלפו שלט בגודל שלושה מטרים ובו הצעת הנישואים. החברים פרצו בשירה וחגי כרע ברך מול מעיין המופתעת, שכמובן אמרה "כן".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
צנחנית בת 35 נפצעה בינוני-קשה במהלך נחיתה בגליל המערבי
הזקן, המגבעת ולחיצת היד: כך כבש מחדש אהוד ברק את הכותרות
שבדיה: עיירה קטנה מציעה פרס כספי למי שימליץ על רופא טוב

חגי נגאוקר, קצין בשב"ס, הציע נישואים לחברתו מעיין בקו הסיום של מרתון ירושלים. ספק 500
"מודה לחבריי על שהצליחו לשמור את התכנית בסוד". חגי ומעיין, היום/ספק 500

"אני שמח ומודה לחבריי לנבחרת הריצה על הסיוע הגדול ועל שהצליחו לשמור את התכנית בסוד", סיפר נגאוקר הנרגש לוואלה! NEWS. הוא ביקש להוסיף כי הוא מעריך את שב"ס על השינוי הבריאותי שהוא מוביל בשנים האחרונות והודה גם למפקדיו על הגיבוי והעידוד. נגאוקר, המשרת בשב"ס זה 12 שנים, הוא חלק מנבחרת הריצה של הארגון, שמונה מאה חברים ואף זכתה השנה במקום הראשון בליגה למקומות עבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully