וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל תלונות על אלימות: גננת בצהרון חינוך מיוחד בירושלים הושעתה

17.3.2016 / 13:52

"היא מושכת בשערות וזורקת את הילדים בחוזקה", כך תיארה אחת האימהות את מעשיה של הגננת המחליפה, שהגיעה למוסד לפני כשבועיים. לאחר דיווחים מפי הורים ועובדת בגן הוחלט להשעותה. "ילדינו אינם הפקר"

גדר הפרדה בין גן ילדים חרדי לגן ילדים חילוני בירושלים. מגד גוזני
"לא סתם אתם בגן כזה"/מגד גוזני

גננת בצהרון של גן חינוך מיוחד בדרום ירושלים הושעתה היום (חמישי) לאחר שהורים התלוננו על אלימות פיזית ומילולית מצדה כלפי הילדים. מדובר בגננת מחליפה שהגיעה לפני כשבועיים למוסד, גן חובה לילדי חינוך מיוחד לגילאי שש ושבע, במקום הגננת הקבועה שיצאה לחופשת לידה. אחת האימהות סיפרה כי הגננת אלימה כלפי הילדים, הן פיזית והן מילולית. "היא מושכת בשערות, מטלטלת את הילדים, זורקת אותם בחוזקה לשטיח ומשתמשת בביטויים כמו 'אתם לא שווים', ו'לא סתם אתם בגן כזה'".

המידע בנוגע למעשיה של הגננת המחליפה הגיע לידי ההורים מפי אחת העובדות בגן, שגם דיווחה על כך לגורמים המוסמכים. על פי הורי הילדים, הם אף קיבלו תלונות על המעשים מילדיהם. ההורים פנו למפקחת ולגורמים האחראים והיום קיבלו הודעה על השעייתה.

מנהל תחום הגנים בוועד ההורים העירוני, ישראל אליסף, אמר כי ההורים נחרדים לגלות ולשמוע כל פעם מחדש על התעללויות מזוויעות בפעוטות ובתינוקות חסרי ישע. "אנו קוראים לרשויות, ובראשן לשר לביטחון הפנים האחראי על המשטרה, לחקור כל מקרה לעומק ולהגיע למיצוי הדין על מנת להרתיע, ושמקרים כאלו לא יחזרו על עצמם. ילדינו אינם הפקר".

מעיריית ירושלים נמסר כי מיד עם קבלת התלונה למנהל החינוך מסר הזכיין המפעיל כי הגננת מושעית עד להשלמת הבירור. "במקביל מתקיים בירור עם ההורים המתלוננים, עם הגננת ועם הסייעת במטרה לברר את המקרה באופן מקיף", נמסר.

עוד בנושא:
חשד: סייעת בגן ילדים פרטי בקריות התעללה בפעוט בן שנתיים
המטפלת החשודה הורשעה בעבר: דרכה על ראשה של בת 5 והטיחה אותו בקיר
כך תזהו שמשהו לא טוב קורה בגן של הילד שלכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully