וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: סייעת בגן ילדים פרטי בקריות התעללה בפעוט בן שנתיים

14.3.2016 / 10:55

האישה, בשנות ה-60 לחייה, נעצרה לאחר שהוריו של הפעוט הגישו תלונה במשטרה מאחר שהתעורר חשדם כי היא נוקטת אלימות נגדו. בית משפט השלום בקריות האריך את מעצרה עד מחר

צילום: ערן גילווארג, עריכה: גדי וינסטוק

סייעת בגן ילדים פרטי בקריות נעצרה אתמול (ראשון) בחשד להתעללות בפעוט בן שנתיים לאחר שהוריו הגישו תלונה במשטרה. בית המשפט השלום בקריות האריך היום את מעצרה של החשודה, אישה בשנות ה-60 לחייה, ביממה.

החשד נגד הסייעת, תושבת חיפה, עלה ביום חמישי האחרון, לאחר שהורי הפעוט הגישו תלונה בתחנת משטרת זבולון. ההורים, שבנם בכה ללא הפסק בשעה שלקחו אותו מהפעוטון, הבחינו בחבלה על רגלו. הם אמרו לחוקרי המשטרה כי בנם אמר להם כמה פעמים, עם שובו מהגן, שמרביצים לו.

בעקבות כך גבו השוטרים עדות מבעלת הגן הפרטי ואספו עדויות שונות, ובהן גם צילומי מצלמה במעגל סגור המוצבת בגן. התגברות החשדות נגד הסייעת הביאה למעצרה, והיא הורחקה מעבודתה למשך שבועיים. החשודה מיוצגת על ידי עורך הדין תומר נוה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
אמו של התינוק שטולטל: "העיניים שלו התגלגלו, צעקתי 'זה לא הילד שלי'"
חשד: הורים מאילת גרמו חבלה קשה באיבר מינו של בנם בן הארבע

סייעת בגן ילדים חשודה בהתעללות פעוט בגן, בית משפט השלום בקריות. 14 במרץ 2016. ערן גילווארג
הסייעת החשודה בהתעללות בהארכת מעצרה, הבוקר/ערן גילווארג

חבר הכנסת איציק שמולי (המחנה הציוני) התייחס לאירוע ואמר כי "מדובר במגיפה", כהגדרתו. "ההתעללות בקטינים חסרי ישע בתוך הפעוטונים הפרטיים זו כבר ממש מגיפה, עם יותר מ-80 מקרים בשנה. המשמעות היא שיש בכל רגע נתון מאות ילדים בטווח הפגיעה ואנחנו חייבים להגדיל את ההגנה עליהם", אמר. "עיקר הבעיה הוא ש-90% מהתיקים נסגרים בגלל חוסר ראיות, כי ילדים בני שנתיים לא מסוגלים להעיד. אז, התיק נסגר והמתעללת חוזרת פשוט לעבוד עם הילדים. זה הזוי. חייבים לקדם בנוהל חירום את הצעת החוק שלי להתקנת מצלמות בגנים הפרטיים".

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

זהו מקרה שני בחודש האחרון בקריות בו עולה חשד להתעללות. לפני כשלושה שבועות חקרה המשטרה סייעת בפעוטון בקריות, בחשד כי פגעה בתינוק בן שבעה חודשים. כמו כן, לפני כשבועיים אושפז במצב קשה דניאל גרסון, בן ארבעה חודשים מפתח תקווה, לאחר שטולטל לכאורה בידי המטפלת שלו בפעוטון, סימונה רז. התינוק מאושפז כעת בבית החולים שניידר בעיר ומצבו השתפר והפך לבינוני.

(עדכון ראשון: 8:13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully