וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכנת משפחת הפעוטה שנפלה מקומה חמישית: "איך אפשר להשאיר בת 3 לבד?"

13.3.2016 / 13:46

דיירת הבניין ברחוב ההגנה בפתח תקווה, שמאחת מדירותיו נפלה פעוטה ונפגעה באורח קשה, סיפרה כי הזהירה את האם: "יום אחד הילדה תיפול". לדבריה, המצב בדירת המשפחה "היה מזעזע". דיווח לאולפן וואלה! NEWS

צלם: דוד קורן, עריכה: ניר חן

"איך אפשר להשאיר ילדה בת שלוש לבד?" – כך טענה היום (ראשון) דיירת הבניין ברחוב ההגנה בפתח תקווה, שבו נפצעה אמש באורח קשה פעוטה בת שלוש, לאחר שנפלה מהקומה החמישית, ונעצרה על גגון של חנות בקומה הראשונה. "פתאום שמעתי 'בום', אבל לא התייחסתי, כי כל הזמן זורקים דברים", סיפרה, "אחרי כמה דקות שמעתי בכי ועדיין לא קישרתי, חשבתי שאולי זרקו משהו על ילדה, אבל אחרי זה מד"א עלו על הגגון, שמעתי אותו אומר שיש פגיעת גפיים, היא הייתה בהכרה לאורך כל הדרך".

היא הוסיפה כי בתה שוחחה עם האם הבוקר, וזו סיפרה לה כי הפעוטה מרגישה יותר טוב. "זה היה ממש נס", אמרה. לדבריה, "זה בית שכל הזמן פתוח. אמרתי לה, 'יום אחד הילדה תיפול'". היא הבהירה כי הפעוטה "מגיל שנתיים הייתה יורדת לבד לזבל".

עוד בוואלה! NEWS:
אירוע חומרים מסוכנים בבירה: אלמוני הכניס חומצה לעץ; האזור נוקה
רוכב אופניים כבן 40 נהרג מפגיעת כלי רכב בכביש 2
חשד: הורים מאילת גרמו חבלה קשה באיבר מינו של בנם בן הארבע

ההגנה 10 פתח תקווה בניין ממנו נפלה פעוטה. ראובן קסטרו
ההורים היו בבית החולים שניידר עם ילדיהם. הדירה שממנה נפלה הפעוטה/ראובן קסטרו

כוחות המשטרה שהוזעקו אמש למקום פרצו את דלת הדירה שממנה היא נפלה - אך לא היה בה איש. אביה, אזרח אריתריאה, שהה בבית החולים שניידר בעיר לאחר שפינה אליו את אחיה שחש ברע. מחקירה ראשונית עולה כי דודתה של הפעוטה הוזמנה לדירה על מנת לשמור עליה, אך עד שזו הספיקה להגיע, הפעוטה עמדה על מיטה בדירה, פתחה את החלון ונפלה ממנו החוצה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה על ידי שכנה ששמעה את הבכי של הפעוטה, העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים בילינסון בעיר עם פגיעה רב-מערכתית.

השכנה סיפרה כי באחת מהפעמים שנכנסה בעבר לדירה, "הייתי בהלם". לדבריה, "האימא עשתה שם צהרון עם עשרה ילדים, כולם אכלו אורז עם הידיים מהרצפה. זה היה מזעזע. כבר הגשנו תלונה במשטרה והבאנו את העירייה לפה". אלא שלטענתה, העירייה סירבה לפעול, מכיוון שבצהרון היו רק עשרה ילדים - מה שאינו דורש פיקוח עירוני. האב עוכב לחקירה על ידי חוקרי משטרת פתח תקווה, ובסיומה שוחרר על מנת לטפל בשני ילדיו המאושפזים בשניידר.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ההגנה 10 פתח תקווה בניין ממנו נפלה פעוטה. ראובן קסטרו
"כבר הגשנו תלונה במשטרה והבאנו את העירייה לפה". הבניין ברחוב ההגנה בעיר/ראובן קסטרו
ההגנה 10 פתח תקווה בניין ממנו נפלה פעוטה. ראובן קסטרו
"מגיל שנתיים היא הייתה יורדת לבד לזבל". הבניין שממנו נפלה הפעוטה/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully