וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה פרץ מסתבך: רשות המיסים מבקשת לבטל את הסדר הטיעון

13.3.2016 / 14:57

הרשות הגישה בקשה דחופה לבית המשפט לבטל את ההסכם עם הזמר שהורשע ביום חמישי בהעלמת הכנסות של כמיליון שקלים. זאת, לאחר שעורך דינו הצהיר כי יבקש לבטל את ההרשעה - דבר שמהווה הפרה של ההסכם

משה פרץ. ניר פקין
יבוטל ההסדר? פרץ/ניר פקין

רשות המסים הגישה היום (ראשון) בקשה דחופה לבית משפט השלום ברמלה לביטול הסדר הטיעון עם הזמר משה פרץ, שאושר על ידי בית המשפט ביום חמישי מאחר שהפר, לטענתה, את תנאיו. פרץ הורשע ביום חמישי בהעלמת הכנסות של כמיליון שקלים ובהנמכת חשבונות מס לפי ההסדר. לפי הבקשה לביטול, שהוגשה על ידי מנהל הלשכה המשפטית מחוז מרכז ברשות המסים, עו"ד אילן צור, עורך דינו של פרץ, אפרים דמרי, הצהיר כי יבקש לבטל את הרשעתו – מה שיהווה הפרה של תנאי ההסדר.

פרץ הודה ביום חמישי כי העלים הכנסות מהופעותיו בהיקף של כמיליון שקלים בשנים 2009-2007. בנוסף לכך, הודה בהעלמת מע"מ בסכום של כ-140 אלף שקלים. זאת לאחר שאמרגנו אמנון זנדני הודה והורשע אף הוא במסגרת הסדר טיעון עם רשות המסים לפני כשנה וחצי, בגין עבירות אלו ונוספות.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
חיסול בצפון תל אביב: עד נגד עבריין בכיר נהרג בפיצוץ רכב
מול המשפחות השכולות: המחבל מארמון הנציב סירב להודות ברצח
המבחן של מרקל: האם הימין הקיצוני יתחזק בבחירות המקומיות?

על פי עובדות כתב האישום המתוקן, שהוגש על ידי עורכת הדין מירי בנהרדיתי מהמחלקה המשפטית (מע"מ) מחוז מרכז ברשות המסים, פרץ ואמרגנו ניהלו עסק אמרגנות והפקת אירועים, שבמסגרתו הופיע פרץ כזמר באירועים שונים. השניים הואשמו כי הוציאו חשבוניות מס בעבור הופעותיו של הזמר בסכום הנמוך מזה ששולם בפועל. במקרים אחרים, נטען, הם לא הוציאו חשבוניות מס כמתחייב ולא דיווחו על ההכנסות הללו כלל.

כתבי האישום הוגשו בעקבות חקירה שניהלה יחידת החקירות של המכס ומע"מ ירושלים בשיתוף פקיד שומה חקירות ירושלים והדרום. החקירה החלה בעקבות מידע שהתקבל ולפיו פרץ וזנדני אינם מדווחים על מלוא הכנסותיהם. דיווחים אלו הובילה למעצרו של זנדני ולעיכובו לחקירה של פרץ בחודש אוגוסט 2010, אז הפכה החקירה לגלויה.

תגובת פרץ: "תמוהה העובדה כי רשות המסים שינתה את דעתה"

ממשרדו של פרץ נמסר: "בניגוד להודעת רשות המסים, האמן לא חרג מהסכם הטיעון אשר נחתם ביום חמישי האחרון בין הצדדים, נציגת רשות המסים עו"ד מירי בן ארדיטי ועורכי דינו של האמן אלי כהן, אפרים דמרי, חובב דמרי, איריס טוביאנה וגילי כהן. שני הצדדים הסכימו בפני כבוד השופט הישאם אבו שחאדה על הגשת כתב אישום מתוקן, ובאותו מעמד הורה כבוד השופט, לבקשת הסנגורים, על קבלת תסקיר שיבחן בין היתר את ביטול ההרשעה. לכן תמוהה העובדה כי רשות המסים שינתה את דעתה ומבקשת כעת לבטל את הסדר הטיעון אותו הכינה ועליו חתמה ביום חמישי האחרון".

(עדכון ראשון: 12:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully