וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהדורה המקומית - חדשות הדרום 13.3.16

כעשרה אחוז מהעסקים בדרום נסגרו ב-2015, העיר המסוכנת ביותר לעסקים היא רהט, כרמים במצפה רמון, עובדים חילונים וחרדים בערד ובעלים תל אביבי עושים יין במדבר,בגיל 90 מציג מלך ברגר תערוכת אמנות של חומרים ממוחזרים מהטבע ו"בוקר טוב אליהו" הצגה חדשה של תאטרון דימונה

מערכת וואלה!

עסקים משפחתיים שנפתחים ללא תוכנית עסקית והכוונה, תחרות מול הסוחרים בשטחים ועלויות ארנונה ושכירות גבוהות, אלא הן רק חלק מהסיבות שהביאו לסגירת כעשרים! אחוז מהעסקים ברהט בשנה החולפת, זאת על פי נתוני חברת דן אנד ברדסטריט ישראל.

ברובע האומנים של ערד שידעה בשנים האחרונות לא מעט מאבקים על רקע הצביון הדתי עומד יקב מדבר אותו מפעילים בצוותא חילונים וחרדים.
כארבעים אלף בקבוקי היין המיוצרים מדי שנה ביקב שהקים איש עסקים תל אביבי הם ההוכחה שאפשר לעשות יין במדבר.

"מה שלא עושה הטבע עושה הצבע" אבל במקרה של מלך ברגר ההפך הוא הנכון. ברגר, אמן ומשורר באר שבעי ותיק משתמש כבר ארבעים וחמש שנה בחומרים שהוא אוסף מן הטבע כדי ליצור את התמונות שלו. האמנות מחזקת את הקשר בין האדם לסביבתו הטבעית וכדי להנחיל זאת לדורות הבאים הוא מבקש כעת להקים מרכז ראשון בישראל שיעסוק ביצירה כזו.

התרדמת בה שקע בעקבות תאונת דרכים גורמת לאליהו להבין שנרדם בעודו בחייו וכך גם חלומותיו. הוא חווה את אמו, אשתו ואפילו את הילד שהיה בהפקת המקור "בוקר טוב אליהו" שעלתה בתאטרון דימונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully