וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חודשים: נתפס חשוד בתקיפה מינית סדרתית של ילדות בבני ברק

9.3.2016 / 17:08

תלמיד ישיבה בן 19 מבני ברק חשוד שתקף לפחות שש ילדות בעיר. אחת מהן צילמה אותו, ותמונתו, שהופצה בקרב התושבים, הביאה לזיהויו בידי שתי נשים ולתפיסתו. מעצרו הוארך ביומיים

גבר אזוק. ShutterStock
במשך חודשים חיפשה המשטרה אחר החשוד/ShutterStock

משטרת תל אביב עצרה אתמול (שלישי) תלמיד ישיבה בן 19 מבני ברק בחשד שתקף מינית ילדות בנות שמונה עד עשר בעיר. במשטרה חושדים שהוא תקף לפחות שש ילדות בחודשים האחרונים. אחת הקורבנות צילמה את החשוד ותמונתו הופצה בקרב תושבי העיר. הוא נעצר אחרי ששתי נשים זיהו אותו אתמול בתצלום שהופץ. בחקירתו הכחיש החשוד את המיוחס לו ואף טען כי הוא אינו דומה לאדם המופיע לתמונה.

במשך חודשים חיפשה המשטרה אחר התוקף הסדרתי, שגרם לחשש רב בקרב תושבי העיר. במשטרת מרחב דן החליטו שלא לשתף את הציבור בפעילות שבוצעה לאיתורו. בין היתר הקים מפקד מרחב דן, ניצב משנה שמעון לביא, צוות חקירה מיוחד שפעל לאיתור החשוד, אך ללא הצלחה רבה. הילדות שהותקפו נחקרו על ידי חוקרי ילדים, והתמונה שצילמה אחת הילדות אף הועברה לידי המשטרה, שהחליטה לא לפרסם אותה, ולבסוף היא הופצה על ידי התושבים.

עוד בוואלה! NEWS:
ה"גל" מסרב להישבר: אינתיפאדת היחידים עדיין כאן - ותהיה קשה יותר
"מלאך ששיחק אותה בן אדם": משפחת איש השב"כ שנהרג מתקשה לעכל
ירי השוטרים - וההמולה: כתב וואלה! NEWS תיעד את רגעי חיסול המחבלים

בתי המשפט בתל אביב, אוקטובר 2014. ראובן קסטרו
השופטת קבעה כי קיים חשד סביר נגד החשוד. בית המשפט בתל אביב/ראובן קסטרו

חוקר המשטרה ארז אקנין אמר היום כי האירוע האחרון היה לפני שבוע וחצי, אז הותקפה ילדה בת עשר. "החשוד נעצר בעקבות סדרת מקרים של מעשים שאנחנו מייחסים לחשוד שבוצעו לאורך זמן ומאופיינים בשיטה ייחודית", הוסיף.

במהלך דיון הבוקר בבית משפט השלום בתל אביב טענו אנשי הסנגוריה הציבורית כי החשוד אינו דומה לתמונה שהופצה. "לא מדובר באותו אדם. אולי יש דמיון ולא מעבר", אמרו. "החשוד מסר מתי ואיפה היה בחודשים האחרונים". השופטת רונית פוזננסקי כץ הוציאה צו איסור פרסום על שמו של החשוד והאריכה את מעצרו ביומיים, תוך שהיא קובעת כי מעיון בתיק החקירה עולה כי קיים חשד סביר נגד החשוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully