וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציירה דיוקן של דונלד טראמפ עם השדיים שלה - ועוררה סערה ברשת

10.3.2016 / 0:44

לאמנית היוטיוב הפרובוקטיבית, דייויסון, היה חשוב לומר את דעתה על המועמד לנשיאות מטעם המפלגה הרפובליקנית, דונלד טראמפ - אז היא ציירה אותו עם השדיים שלה. וזה למה היא עשתה את זה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

ספק 500

לאמנית המוכשרת דייויסון - לה קהל של כ-47 אלף עוקבים ביוטיוב - יש הרבה מה לומר על המועמד המוביל לנשיאות מטעם המפלגה הרפובליקנית, דונלד טראמפ, ולא בטוח שהוא יאהב את מה שהוא הולך לשמוע. דייויסון לא מחבבת את טראמפ, אפילו די שונאת אותו, אז כדי להדגיש עד כמה טיפש היא חושבת שהוא - היא ציירה בעזרת החזה שלה דיוקן של טראמפ תחת הסלוגן "'A boob, painted by a boob" (כשל-Boob יש 2 פרשנויות שבאות לידי ביטוי כאן: "טיפש" ו"ציצי").

דייויסון הוכיחה את כישורי הציור הביזאריים שלה בעבר כשציירה ממש לפני כשנה דיוקן של קניה ווסט - גם הוא בעזרת השדיים שלה וגם הוא כדי להעביר מסר נוקב על מה שהיא חושבת עליו ("הטיפש הכי גדול באינטרנט"). הפעם היה זה תורו של טראמפ לפגוש באימת השדיים של דייויסון, כשהמטרה הפעם - מלבד להשפיל את טראמפ - היא לגייס תרומות למלחמה בסרטן השד (או כפי שדייויסון תיארה את הדברים בסרטון שלה: "הדבר הטוב ביותר שיצא מהמרוץ לנשיאות של דונלד טראמפ הוא זה שטראמפ לא ייבחר ושאני אגייס כסף למלחמה בסרטן השד").

ציירה עם החזה שלה דיוקן של דונלד טראמפ. יוטיוב, צילום מסך
ציירה עם החזה שלה דיוקן של דונלד טראמפ/צילום מסך, יוטיוב

הסרטון שעלה ליוטיוב בתחילת השבוע וצבר יותר מ-100 אלף צפיות, מלווה את האמנית בתהליך היצירה המורכב שלה, כשתוך כדי היא לא חוסכת את דעתה על המנהיג הרפובליקני. "אני חושבת שטראמפ הוא בחירה איומה לנשיאות ורציתי ליצור יצירה מקורית שתתאר בדיוק מה אני חושבת עליו. עשיתי את זה בדרך מעניינת שבוודאי תיצור דיון בנושא", היא סיפרה ל-Mashable, "רציתי לנצל את הדיון למטרה חיובית: גיוס כספים למלחמה בסרטן השד. בחרתי בטכניקת הציור הזאת גם כי יש לי את הכישורים לעשות זאת וגם כי רציתי להיות סאטירית".

בסרטון היא מוסיפה: "אם אתם לא מבינים למה דונלד טראמפ הוא הטמבל הכי גדול ברשת, אתם בטח תצביעו לו. זה הכי קרוב אי פעם שדונלד טראמפ יגיע לחזה שלי".

עוד באותו נושא

תמונת אם מניקה בעצרת התמיכה לברני סנדרס עוררה סערה ברשת

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully