וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונת אם מניקה בעצרת התמיכה לברני סנדרס עוררה סערה ברשת

7.3.2016 / 11:11

תמונת אם מניקה בעצרת התמיכה לברני סנדרס כמעט שברה את האינטרנט - כשרבים לא האמינו לבחירה המפוקפקת של האם להניק את תינוקה לצד קהל עצום של תומכים - ובמקביל להמשיך להריע לסנדרס

צילום מסך

אל ברדפורד זכתה ל-15 דקות תהילה בלתי צפויות כשבחרה להניק את בתה בת השישה חודשים בפומבי ולעיני המצלמות בעצרת התמיכה למועמד בבחירות לראשות המפלגה הדמוקרטית לנשיאות ארה"ב, ברני סנדרס. תמונה שלה מניקה ומריעה לסנדרס בו זמנית עשתה את דרכה לרשת והציתה ויכוח סוער בין תומכי ההנקה בפומבי לאלו שלא ראו זאת בעין יפה.

ברדפורד, תושבת אוהיו, הגיעה עם בתה הרפר לעצרת שנערכה בקליבלנד ביום שישי האחרון. כשהגיעה זמנה של הרפר לאכול, ברדפורד לא נתנה לקהל התומכים העצום שסביבה ולנוכחותם של הצלמים לעצור אותה - והאכילה אותה בפומבי. בשיחה עם תחנת החדשות המקומית, ברדפורד אמרה: "אין דבר כזה 'אני מאכילה אותך בעוד 10 דקות'. זה 'אני מאכילה אותך כאן ועכשיו, או שאת מתחילה לצרוח". ברדפורד הניקה את הרפר והמשיכה לעודד עם הקהל, כשנראה שאין בכוונתה להפסיד דקה מכל האקשן שמתרחש סביבה.

אישה הניקה בעצרת התמיכה לברני סנדרס. , Bryan Snyder/Reuters, צילום מסך
אל ברדפורד מניקה את בתה באמצע עצרת תמיכה לברני סנדרס/צילום מסך, , Bryan Snyder/Reuters

הרגע הנדיר הזה תועד במצלמות ומצא את עצמו מהר מאוד מתפשט ברשת לצד האשטאג המחמיא "#ציציםלברני". ברדפורד התייחסה לתמונה בפוסט שכתבה בפייסבוק (שהוסר כשהחל לצבור תאוצה), בו ציינה כמה מופתעת היא הייתה לנוכח כמות התגובות החיוביות שקיבלה לתמונה.

ברדפורד מגדירה עצמה כחסידה ותיקה של הנקה בציבור, וסיפרה שגם סנדרס ואשתו ג'יין או'מירה, פרגנו לה על המעשה. "ברני וג'יין או'מירה סנדרס פנו אליי והודו לי על זה שאני עושה מה שאמהות עושות ושחשוב לי לדאוג לבת שלי כשהיא זקוקה לי, גם אם מדובר בהנקה בפומבי". ברדפורד מתכננת להגיע לעצרת נוספת של המפלגה הדמוקרטית שתתקיים בשבוע הבא - וגם לשם היא מבטיחה להביא איתה את הרפר.

עוד באותו נושא

למי מהנשים האלה אמרו: "אני לא אוהב שהציצי שלך בחוץ"?

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully