וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם בדקה: זוהר צפוני מרהיב נצפה בשמי אירלנד

8.3.2016 / 17:00

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

האיחוד האירופי וטורקיה הגיעו להבנות על מנת לסיים את משבר הפליטים. בפסגה שהתקיימה בבריסל סיכמו המנהיגים על שורת צעדים, בהם האצת הסיוע הכלכלי לאנקרה והחזרת המהגרים הלא-חוקיים שהגיעו לאירופה דרך טורקיה.

איראן ערכה לראשונה ניסוי בשיגור טילים בליסטיים מתוך מתקנים תת-קרקעיים למרות הסנקציות שהוטלו על תכנית הטילים שלה. בסוכנות הידיעות איסנ"א דווח כי הניסוי אירע כדי ליצור הרתעה ולהפגין את יכולותיה של המדינה להתמודד מול כל איום.

בארצות הברית נמשכים היום הפריימריז הרפובליקניים והדמוקרטיים. דונלד טראמפ ינסה לחזור למומנטום ולנצח במישיגן, במיסיסיפי, באיידהו ובהוואי, ואילו הילרי קלינטון תתמודד מול ברני סנדרס במישיגן ובמיסיסיפי.

כמה מטיילים ברי מזל הצליחו לצפות בתופעת האור הצפוני ששטפה את צפון אירלנד. בתיעוד של אחד המשתתפים נראים השמיים נצבעים בצבעים מרהיבים של ירוק ואדום במהלך שעות הלילה.

ומעט ממזג האוויר בעולם: בעמק המוות שבקליפורניה נרשמה תופעת טבע חריגה כשמרבד של פרחים צבעוניים צמח במקום החם ביותר בכדור הארץ. מהפארק הלאומי נמסר כי הפריחה, הטובה ביותר זה עשור, נגרמה כתוצאה מסדרת סערות שאירעה בחודש אוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully