וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הילדים שנחשד באיום באקדח: "הקטנים שלי מתעוררים מצרחות בני נוער"

דב גיל-הר

6.3.2016 / 18:16

השחקן המכונה "רוי בוי", שנגדו הוגשה תלונה לאחר שהתעמת עם נערים בסוף השבוע, הבהיר לאולפן וואלה! NEWS כי לא נשא נשק אלא הצטייד בגז מדמיע משום שפחד "מפני עשרות הנערים, שערכו ב-1:00 בלילה מסיבה עם רעש וגרמו להרבה ונדליזם מתחת לביתי"

צילום: שלומי גבאי עריכה: ניר חן

.

רועי עוז, כוכב הילדים שמכונה "רוי בוי" הגיב היום (ראשון) בריאיון לאולפן וואלה! NEWS לתלונה שהוגשה נגדו בסוף השבוע במשטרת כפר סבא, שבה טענו הורים לנערים כי הוא איים עליהם באקדח. "תעלומה גדולה מאיפה צץ הסיפור על האקדח, מעולם לא היה לי נשק ואני לא מחזיק נשק", הבהיר.

"בסוף השבוע הזה כמו בפעמים אחרות, בני נוער ערכו ב-1:00 בלילה מסיבה עם רעש וגרמו להרבה ונדליזם מתח לבית שבו אני גר. התקשרתי למוקד 100 של המשטרה ואחרי שעה, לפנות בוקר, כשהרעש לא פסק, יצאתי אליהם, הערתי וביקשתי שיעזבו את מהמקום. הגשתי המון תלונות למשטרה בנושא כי הילדים הקטנים שלי סובלים מזה", תיאר.

עוז הוסיף כי על אף שלא אחז באקדח, התחמש בגז מדמיע "מפחד מפני עשרות הנערים". לדבריו, "לא כיוונתי את זה לעבר הילדים, לא השתמשתי בגז ולא התכוונתי להשתמש בו. שמרתי מהם מרחק בגלל הסיפור הידוע של הבחור האומלל מבאר שבע שירד להעיר להם בלילה ונהרג. כולנו למדנו מהמקרה הזה לקח והוא נצרב בתודעה הלאומית. שמרתי את הגז המדמיע קרוב אלי רק למקרה חירום".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
בכירה ב"זמאן" יודעת שימיה במערכת ספורים: טורקיה מסוכנת לעיתונאים
סערה עקב תיעוד מעצרו של צעיר ממוצא אתיופי: "נגיש תלונה למח"ש"
ח"כ מירב בן ארי על תמיכתה בבוכריס: "היושרה האישית חייבה אותי לכך"

רועי עוז, רוי בוי - IFB עם כוכב הילדים על הפרשה שעלתה בסוף השבוע. מערכת וואלה!
"עד שזה לא קורה לך, ההפרעה הזו בלתי נתפסת". רועי עוז המכונה "רוי בוי"/מערכת וואלה!

"כמו כל משפחה נורמטיבית בישראל, אנחנו רוצים לישון בלילות את שנת הישרים שלנו, ולצערנו הרב זה לא קורה. הבעיה הגדולה ביותר היא שהילדים הקטנים שלי מתעוררים מצרחות אימים של בני נוער. הם לא צריכים להיות עבריינים או פושעים כדי לעשות שמות בשגרת חיינו, הם פשוט לא מתחשבים, צורחים ומשתוללים", אמר כוכב הילדים שגר ביישוב גן החיים הסמוך לכפר סבא.

"עד שזה לא קורה לך, ההפרעה הזו בלתי נתפסת", טען, והוסיף: "הם גוזלים ממך את הדבר הכי בסיסי: לישון בנחת בלילה. האבסורד הגדול הוא, שעל אף שהתלוננתי נגדם ודיברתי איתם עשרות פעמים, ממציאים עלי כזבים שלכל בן אדם אחר לא היו משנים, אבל לכוכב ילדים זה אחרת".

במשטרה מעריכים כי בניגוד לתלונות, השחקן לא איים על הנערים, ומהחקירה עולה כי הוא כלל לא נושא נשק. בתגובה עוז אף הגיש תלונה נגדית נגד הצעירים. עוד עולה כי חבורת נערים הרעישה סמוך לביתו של השחקן, ובתגובה הוא יצא מביתו על מנת להשתיקם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully