וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: פלסטיני נעצר כשברכבו 22 נוסעים - 14 מעל המותר

5.3.2016 / 18:31

במהלך בדיקה במחסום ליד צומת תקוע עצרו שוטרים ממחוז ש"י את הפלסטיני, בן 30 מבית לחם, שהסיע ברכב את בני משפחתו, חלקם ילדים שלא היו חגורים. לפי המשטרה, בתקופה האחרונה נרשמה עלייה במספר תאונות הדרכים, שבהן מעורבים פלסטינים

צילום: דובר המשטרה

שוטרים באגף התנועה של מחוז ש"י עצרו אתמול (שישי) רכב פלסטיני לבדיקה שגרתית במחסום יזום ליד בית לחם. במהלך הבדיקה, בכביש המזרחי שמוביל ממזמוריה לכיוון צומת תקוע, הופתעו השוטרים לגלות כי נמצאים ברכב המסחרי עשרות נוסעים, הרבה מעבר למותר בחוק.

על פי החוק לנהג מותר להסיע ברכבו שמונה נוסעים. אולם כשהחלו השוטרים לספור את היושבים ברכב אותרו בו 22 נוסעים, חלקם ילדים שאף אחד מהם לא היה חגור. הנוסעים ישבו זה על זה בצפיפות תוך הפרת החוק וסיכונם האישי.

בתום הבדיקה התברר כי מדובר בבני משפחתו של הנהג ולא בנסיעה בתשלום. הנהג, בן 30 מבית לחם, קיבל זימון לדין. במשטרה אומרים כי בתקופה האחרונה עדים השוטרים לעלייה במספר תאונות הדרכים שבהן מעורבים פלסטינים, הן בגלל ליקויים מכניים בכלי הרכב והן בשל ריבוי נוסעים. שני גורמים העלולים להסתיים באסון גדול.

עוד בוואלה! NEWS:
מבוגר, חולה, נמק בתאו: רוזנשטיין האימתני הפך לעבריין לא רלוונטי
הקרב המאסף של הממסד הרפובליקני נגד הקרקס של טראמפ

מאגף התנועה במחוז ש"י נמסר כי בשבועות הקרובים אנשיו פועלים להרחיב את האכיפה בכל העבירות שמסכנות חיים ביהודה ושומרון, כדי להעלות את המודעות לסכנות הן לנהגים הישראלים והן לפלסטינים.

נהג פלסטיני נעצר כשברכבו 22 נוסעים, 14 מעל המותר. צילום מסך
ישבו זה על זה בצפיפות. הרכב שנתפס/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully