וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנה בשחקים: שלוש תאונות בשמיים - בשלוש זירות שונות

4.3.2016 / 12:39

בקיבוץ רבדים שליד גדרה התרסקו שני צנחנים עם מצנחי רחיפה לתוך מאגר מים וחולצו במצב בינוני כשהם סובלים מהיפותרמיה. גם באשדוד התרסק צנחן עם מצנח רחיפה ומצבו בינוני. במושב בני ציון שבשרון התרסק מטוס קל, הטייס במצב קל מאוד

צילום: מד"א, עריכה: אביב אירגז

שלוש תאונות אירעו הבוקר (שישי) בשמי הארץ - בשלוש זירות שונות. במקרה אחד, נפצעו באורח בינוני שני גברים שהתרסקו עם מצנח הרחיפה שלהם לתוך מאגר מים בקיבוץ רבדים שליד גדרה. במקרה אחר, נפצע גבר באורח בינוני לאחר שהתרסק גם הוא עם מצנח רחיפה בחוף הקשתות שבאשדוד. במקרה השלישי, מטוס קל התרסק במושב בני ציון שבשרון, והטייס נפצע קל מאוד.

בקיבוץ רבדים, נלכדו שני הצנחנים, כבני 45, במאגר המים וחולצו על ידי כוחות מד"א, כוחות כיבוי בשיתוף יחידת יל"מ (יחידה לחילוצים מיוחדים), יחידת 669 ומסוק צבאי. השניים פונו לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה באמצעות מסוק כשהם סובלים מהיפותרמיה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
תיעוד: ניסו לפרוץ לחנות - ונבלמו בידי מערכת להתזת גז מדמיע
אינעל רבאק: מה האובססיה של העולם הערבי עם השלכת נעליים?
ארזו תיק - וצאו לטייל: סוף שבוע נאה עם עלייה קלה בטמפרטורות

חילוץ שני צנחנים שנלכדו במאגר מים בקיבוץ רבדים עם מצנחי רחיפה. תיעוד מבצעי מד"א,
חילוץ שני הצנחנים ממאגר המים במושב רבדים/תיעוד מבצעי מד"א

"מדובר בשני צנחנים שהתרסקו לתוך מאגר המים", סיפר פרמדיק מד"א יקי אטרקצי שהגיע למקום, "בגלל תנאי השטח לא יכולנו להגיע אליהם, הם היו בעומק. כוח צבאי שהגיע למקום חילץ את הצנחנים בעזרת סירה מהמים כשהם בהכרה מלאה וסובלים מהיפותרמיה. מיד כשהם הגיעו אלינו הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח ובהמשך הם פונו במסוק לבית החולים בילינסון כשמצבם מוגדר בינוני ויציב".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מטוס קל התרסק במושב בני ציון שבשרון. מד"א
המטוס הקל שהתרסק בבני ציון/מד"א

באשדוד נפצע גבר בן 46 באורח בינוני לאחר שהתרסק עם צנחן הרחיפה בחוף הקשתות. הוא פונה לבית החולים ברזילי שבאשקלון כשהוא סובל מחבלה בגב.

בתוך כך, גבר בן 46 נפצע באורח קל לאחר שהתרסק עם מטוס קל בשדה פתוח בבני ציון שבשרון. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום דיווחו כי מצבו של הטייס קל מאוד, הוא אינו זקוק לפינוי אך סובל מחבלה בגפיים.

גבר התרסק עם מצנח רחיפה באשדוד. מד"א
חילוץ הצנחן שהתרסק באשדוד/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully