וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונש הוחמר: 15 חודשי מאסר לגבר שפרסם תמונות מיניות עם בנות זוגו

3.3.2016 / 18:10

בית המשפט המחוזי מרכז קיבל את הערעור על עונשו של יצחק כהן, שפרסם ברשת סרטונים שלו במהלך פעילות מינית עם בנות זוגו ללא ידיעתן, ואף העלה תמונות פיקטיביות של זוגתו בעירום. השופט קבע כי יש להחמיר את עונשו שעמד על תשעה חודשי מאסר

גבר מול מחשב בחושך. ShutterStock
כהן פרסם תמונות פיקטיביות של זוגתו/ShutterStock

בית המשפט המחוזי מרכז החמיר היום (חמישי) את עונשו של יצחק כהן, שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בעבירות של פגיעה בפרטיות, פרסום לשון הרע והפרת הוראה חוקית, ל-15 חודשי מאסר בפועל. על פי כתב האישום המתוקן, בין השנים 2013-2011 כהן היה בן זוגן של שלוש מתוך ארבע המתלוננות, ולאחר סיום היחסים בינו לבין אחת מהן, העלה כהן לאתרים שונים באינטרנט תמונות פורנוגרפיות פיקטיביות בוטות שערך באופן מקצועי באמצעות תוכנת פוטושופ.

בתמונות הדביק כהן באופן מקצועי את פרצופה של המתלוננות ושל אחותה הקטינה, ללא ידיעתן וללא הסכמתן, וזאת בין היתר לצורך גירויו המיני. במקרה אחר, לאחר סיום הקשר בינו לבין שתי מתלוננות נוספות, העלה כהן לאתרים שונים באינטרנט סרטונים אותנטיים בהם הן נראות בפעילות מינית עמו, ללא ידיעתן וללא הסכמתן ותוך חשיפת זהותן. כמו כן, הוא קישר את התכנים לעמודי הפייסבוק שלהן.

כהן לא חדל ממעשיו גם לאחר שנחקר במשטרה ואף לאחר שהוגש נגדו כתב אישום. זאת, תוך הפרת התנאים המגבילים שהוטלו עליו.

בית משפט השלום בפתח תקווה גזר על כהן תשעה חודשי מאסר בפועל, שישה חודשי מאסר על תנאי ופיצוי למתלוננות בסך 80 אלף שקלים. השבוע קיבל בית המשפט המחוזי את ערעור הפרקליטות בעניינו של כהן, החמיר את עונשו וגזר עליו עונש מאסר של 15 חודשים. במקביל, דחה בית המשפט את הערעור שהוגש מטעם הנאשם.

בפסק דינו קבעו השופטים יעקב שפסר, זהבה בוסתן ושמואל בורנשטיין כי מדובר בהתנהגות חמורה בעלת השלכות קשות על המתלוננות. "התנהגות זו של המערער, והנזק העצום שגרם למתלוננות ולשלוות נפשן, ולמרבה הצער עוד ימשיך ויגרום, מצדיקים להטיל על המערער עונש קרוב לרף העליון של מתחם הענישה שנקבע על ידי בית משפט". התיק נוהל על ידי עורך הדין רועי רייס מפרקליטות מחוז מרכז.

עוד בווואלה! NEWS:
סוריה: רשת החשמל בכל רחבי המדינה נפלה, שיבושים באינטרנט
זוג הורים תובע את "ברזילי": "סיפק תחליף חלב פג תוקף שפגע בתינוק"
תיעוד: חשוד מעוכב בתל אביב - ונוגח בשוטרת מג"ב

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully