וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: לוחמי מג"ב פרצו לבית ספר במזרח ירושלים

2.3.2016 / 22:09

המקרה החריג אירע לאחר שכמה תלמידים בבית הספר לבנים בשכונת ראס אל-עמוד יידו אבנים לעבר השוטרים, ונמלטו לתוך המבנה. הכוחות נכנסו ומסרו זימון לחקירה לאחד המעורבים. יו"ר ארגון ימין: "בתי הספר הפכו למוקדי הסתה"

ספק 500

לוחמי משמר הגבול במזרח ירושלים פרצו היום (רביעי) לבית הספר לבנים בשכונת ראס אל-עמוד. המקרה החריג אירע לאחר שנערים הלומדים בבית הספר יידו אבנים לעבר השוטרים ונמלטו לתוך המבנה. בתגובה לכך, הלוחמים נכנסו למוסד החינוכי, איתרו את אחד החשודים בכיתה ומסרו לו זימון לחקירה.

מאור צמח, יו"ר ארגון "לך ירושלים" המבקש לקדם את החלת הריבונות הישראלית על כל האזורים בירושלים, כולל השכונות הפלסטיניות, התייחס למקרה. לדבריו, "בתי הספר במזרח ירושלים נהפכו לצערנו במקרים רבים למוקדי הסתה נגד מדינת ישראל. לצערנו, זה גם גורם להפרעת שגרת הלימודים".

עוד בוואלה! NEWS:
מחזקים אחד את האחר: אינתיפאדת הצמדים תופסת תאוצה
המדינה תבטל צווים ביטחוניים ותחזיר כ-1,700 דונם בגדה לפלסטינים
התקרית בקלנדיה: כוננות מאירוע דומה שעה לפני סייעה לתגובה המהירה

ילדים במזרח ירושלים. AP
"מה שמתרחש במזרח העיר הכבושה מזעזע". ילדים במזרח ירושלים/AP

לפני כשבוע עלתה מזרח ירושלים לכותרות בעקבות דבריו של ראש ממשלת בריטניה, דייוויד קמרון, שיצא נגד הבנייה בהתנחלויות והמצב "במזרח ירושלים הכבושה" במהלך דיון בפרלמנט. חבר מפלגת הלייבור אימרן חוסיין שאל את קמרון: "האם אתה מסכים איתי כי ההתנחלויות הבלתי-חוקיות מהוות מכשול רציני?". בתגובה, ענה ראש ממשלת בריטניה כי הוא אמנם "ידוע כחבר טוב של ישראל", אולם "כאשר ביקרתי בפעם הראשונה בירושלים וראיתי מה שמתרחש במזרח העיר הכבושה, זה היה מזעזע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully