וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדירה להתנחלות עלי: תושב נפצע קל; שני המחבלים חוסלו

הפצוע פונה לבית החולים עם חתכים בראשו. שני החשודים, בני 17, המתינו מחוץ לאחד הבתים ביישוב עם אלות ועם סכין, נמלטו ונורו למוות בידי צה"ל לאחר זמן קצר. הפצוע סיפר: "פתחתי את הדלת - והמחבלים היכו עם אלות"

צילום: TPS, עריכה: גדי וינסטוק

אדם אחד נפצע הלילה (רביעי) באורח קל בהתנחלות עלי, שמדרום-מזרח לאריאל, לאחר שככל הנראה הותקף על ידי שני פלסטינים שחדרו ליישוב. התנהל מצוד אחר המחבלים, לביב עזאם ומוחמד זרלוואן, שנמלטו מהמקום, אולם לאחר זמן קצר הם אותרו וחוסלו על ידי כוחות של גדוד 50 של הנח"ל בתחומי היישוב. הפצוע סיפר כי השניים חיכו מחוץ לפתח ביתו והתפרצו אליו. "הם חיכו לי מחוץ לדלת", אמר. "כשפתחתי הם התפרצו פנימה עם אלות מעץ. הצלחתי להדוף אותם החוצה ולנעול".

מבדיקה ראשונית של נסיבות האירוע, עולה כי השניים חיכו מחוץ לאחד הבתים בשכונת היובל עם אלות ועם סכין, והתקיפו את הדייר. הוא פונה לבית החולים שערי צדק בירושלים, עם חתכים בראשו. מדובר צה"ל נמסר כי האזרח הותקף באלות בלבד, והסכין נמצאה בסמוך למקום.

במהלך הסריקות נמצא אקדח מחוץ להתנחלות, במסלול שבו הגיעו המחבלים ליישוב, ונבדקה האפשרות אם הוא שייך למחבלים. כמו כן, מחקירת התקרית עולה כי המחבלים ניפצו שמשות של מכוניות כדי לגרום לרעש שיביא לכך שאנשים יצאו מבתיהם. הפצוע התארגן ליציאה לשירות מילואים, יצא בגלל הרעש - והותקף.

עוד בוואלה! NEWS:
התקרית בקלנדיה: כוננות מאירוע דומה שעה לפני סייעה לתגובה המהירה
יהודה גליק שב להר הבית: "לא ניתן לטרור להכתיב את סדר היום"
תחקיר החדירה מעזה: הכוחות היו ערוכים ועדיין לא מנעו את ההסתננות

חיילי צה"ל בהתנחלות עלי שבשומרון לאחר חדירת מחבלים למקום, מרץ 2016. דוברות בנימין, ספק 500
מבדיקה ראשונית עולה כי המחבלים חיכו מחוץ לבית/ספק 500, דוברות בנימין

ד"ר עפר מרין, מנהל מערך הטראומה בבית החולים שערי צדק, שבו אושפז הפצוע, הסביר כי הוא הגיע לקבלת טיפול עם פגיעה משולבת של דקירות וחבלות. לדבריו, הוא ישוחרר לביתו היום או מחר, ולא נשקפת סכנה לחייו.

המחבלים עזאם וזרלוואן היו בני 17, תושבי הכפר קאריות הסמוך לעלי. השניים היו תלמידי תיכון, ובכלי תקשורת פלסטיניים דווח הבוקר כי השניים השתתפו אמש בתפילת הערב - ולאחר מכן נעלמו. משפחותיהם חיפשו אחריהם עד ששמעו על מותם הבוקר.

לפני פחות משבוע, צביקה כהן, מאבטח בן 48 ממעלה אדומים, הוכה בגרזן על ידי פלסטיני תושב א-עזרייה בקניון במרכז העיר ונפצע באורח אנוש. המחבל, סעדי עלי אבו חאמד בן 21, נתפס בעיירה בית סאחור הסמוכה לבית לחם, לאחר שקרוב משפחה הסגיר אותו לרשויות הביטחון. בחקירתו הראשונית קשר את עצמו לביצוע הפיגוע והוא הועבר להמשך חקירת שב"כ.

(עדכון ראשון: 5:50)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
זירת הפיגוע בעלי חדירת מחבלים. TPS, מערכת וואלה! NEWS
פתח הבית שבו אירעה התקרית, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, TPS
חדירה ליישוב עלי, 2 במרץ 2016. הלל מאיר, TPS,
עלי, הבוקר/הלל מאיר, TPS
זירת הפיגוע בעלי חדירת מחבלים. TPS, מערכת וואלה! NEWS
עלי, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, TPS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully