וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צעקו 'מחבל' והיכו": נערים מואשמים שתקפו ערבים בים בנתניה

1.3.2016 / 17:40

מכתב האישום עולה כי ארבעה בני 17 תקפו בחוף סירונית בעיר שני צעירים כבני 20, "בשל מוצאם הערבי". נטען כי הם רדפו אחריהם, השליכו לעברם אבנים ובקבוקים ואף היכו אחד מהם באגרופים ובעטו בראשו

הובלת עצור באזיקים בבית המשפט. נועם מושקוביץ
"זרק לעבר המתלוננים אבן גדולה והחל לרוץ אחריהם"./נועם מושקוביץ

פרקליטות מחוז המרכז הגישה היום (שלישי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז לנוער נגד ארבעה נערים בני 17 מנתניה בגין תקיפת שני צעירים, בשנות ה-20 לחייהם, ממניע גזעני בחוף הים "סירונית" בעיר לפני כשבועיים. על פי כתב האישום, הארבעה בילו בחוף יחד עם אחרים ושתו אלכוהול. בשלב מסוים הלכו לכיוון המעלית שבחוף, שם פגשו במתלוננים.

"ללא כל התגרות מצד המתלוננים ואך בשל מוצאם הערבי, נטפל אליהם אחד הנאשמים ואמר: 'נכון שמוחמד בן זונה?', בהמשך זרק לעבר המתלוננים אבן גדולה והחל לרוץ אחריהם", נכתב באישום. "שאר הנאשמים והאחרים החלו לקלל את המתלוננים, רצו אחריהם והשליכו לעברם אבנים ובקבוקי זכוכית ריקים. המתלוננים רצו לכיוון המעלית ומשהגיעו אליה נכנסו לתוכה על מנת להימלט מפני הרודפים".

עוד בוואלה! NEWS:
המשטרה ערכה עימות בין מני נפתלי לבין המתלוננת נגדו
משפחתו של יוסף סלמסה מפגינה בי-ם: "אנחנו קורבנות לאלימות משטרתית"
התאונה בכביש 1: מנהל כוח האדם באגד חשוד שמנע את פיטורי הנהג

בהמשך, כך על פי האישום, הצליחו הארבעה להיכנס גם כן לתוך המעלית, שם המשיכו להשליך על הצעירים אבנים, וכן היכו את אחד מהם באגרופים ובאמצעות בקבוק בירה. לאחר מאבק הצליחו ארבעת הנערים למשוך מתוך המעלית את אחד הצעירים, וגררו אותו החוצה. "הנאשמים צעקו 'מחבל' והיכו את המתלונן בכל חלקי גופו, בעטו בראשו, דרכו עליו וחנקו אותו וכן קראו ועודדו את יתר האנשים שנכחו במקום להכות את המתלונן", נכתב.

"לאחר מכן הותירו את המתלונן חבול ומוטל על הקרקע ונמלטו מהמקום. המתלונן ניסה לקום אך התמוטט ואיבד את הכרתו, ובהמשך פונה לבית החולים", הוסיפו באישום. כתב האישום מייחס להם עבירה של תקיפה הגורמת חבלה של ממש בנסיבות מחמירות ממניע גזעני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully