וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראות ולא להאמין: נהגת ניצלה בנס מטורנדו הרסני כשהסתתרה מאחורי מכונת שתיה

3.3.2016 / 3:31

אחרי שנהגת הפדקס ניסתה לתפוס מחסה מטורנדו הרסני בחנות למוצרי בית וגן וגילתה שהחנות נעולה - היא הסתתרה מאחורי מכונת שתיה, שהייתה לבסוף הדבר היחיד ששרד את הסופה הקשה. עניין של מזל או התערבות אלוהית? החליטו אתם

צילום מסך

"הסתתרתי בין מכונת הקולה לקיר, וידעתי שזה מה שיציל אותי. ישו הציל אותי", סיפרה קירה ג'ונסון, נהגת פדקס מלואיזיאנה, שניצלה בנס מטורנדו הרסני שתקף את אזור פיינקורטוויל בשבוע שעבר. כשהגיעה למקום, היא ניסתה לתפוס מחסה בסניף של רשת הקמעונאות האמריקאית, True Value Hardware, וכשגילתה שהדלתות נעולות - היא נאלצה להסתתר מאחורי מכונת השתייה הממוקמת ליד הכניסה. למרבה מזלה, מכונת השתייה היא היחידה ששרדה את הרוחות הסוערות ורק בזכותה - ג'ונסון נותרה בחיים.

קירה ג'ונסון מנסה לחמוק מהטורנדו. צילום מסך
קירה ג'ונסון מנסה לחמוק מהטורנדו/צילום מסך

מצלמת האבטחה של החנות תיעדה את השניות המלחיצות בהן ניסתה ג'ונסון למצוא מחסה. מיד אחרי שהתחבאה, הטורנדו חלף במקום והרס לחלוטין את המבנה. ג'ונסון סיפרה ל-KATC-TV שזו הייתה יד אלוהים שעזרה לה ברגעים הקריטיים האלה, "אמרתי לעצמי 'אלוהים, בבקשה, אל תיתן לי ללכת', והוא הקשיב לי".

על פי דו"ח נזקי הסופה, הטורנדו הרס כליל 45 בתים, בעוד 22 אחרים ניזקו קשה. הסניף בו ג'ונסון ניסתה להסתתר הוחרב לחלוטין ע"י הסערה. "קירה, יש לך מלאך ששומר עליך", כתב בעל החנות, דייויד סאגונה, כשפרסם בפייסבוק את תיעוד המקרה. מדהים, נכון?

עוד באותו נושא

צפו: הרגע המדהים בו חזית שלמה של בניין עפה ברוח

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קירה ג'ונסון ניצלה בנס/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully