וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעלולן הזה הוא כל כך גרוע עד שנאסר עליו להופיע

26.2.2016 / 6:20

מקסים קגין הוא הולך על חבל, או לפחות מנסה. בעת שניסה לבצע את התרגיל המסוכן בגבהים הוא נפל כל כך הרבה פעמים, שהקהל הזמין משטרה כדי שתציל אותו מאסון

צילום מסך

הליכה על חבל דק היא תרגיל שדורש כישורים אדירים, אבל מקסים קגין מיקטרינבורג, רוסיה, הוכיח שלכל אחד מותר לנסות, גם אם הוא לא הכי מוצלח בעולם. לאחר שנפל שוב ושוב במהלך אימונים בין שני בניינים גבוהים, האקרובט חסר המזל 0והכישרון) נאלץ לעת עתה להפסיק את הופעותיו. אנשים מודאגים שצפו בקגין כושל פעם אחר פעם הזמינו משטרה, מתוך חשש לביטחונו האישי. השוטרים פקדו עליו לחדול מהפעלול כיוון שברור שהוא לא התאמן מספיק כדי לבצע אותו, ואסרו עליו להמשיך ללכת בגבהים.

הולך על חבל. cen, צילום מסך
קגין מאבד שיווי משקל./צילום מסך, cen
הולך על חבל. cen, צילום מסך
מזל שיש חגורת ביטחון./צילום מסך, cen

קגין עצמו סיפר לתקשורת המקומית: "הייתי אמור לצעוד על חבל באורך מגרש כדורגל בסוף השבוע במהלך אירוע ועכשיו זה לא יקרה. המופע אורגן על ידי הנהלה של מרכז הקניות המקומי, והם הסכימו לביצוע הפעלול, אבל נראה שמישהו בקהל התלונן והמשטרה עצרה אותי". הוא הוסיף וסיפר שהוא כבר התאמן במקום ופועלי בניין אף הפסיקו את עבודתם ל-20 דקות כדי לצפות בו. "אני הלכתי על החבל וכל מה ששמעתי זה את הפועלים מוחאים כפיים ומריעים. זה הרגיש נפלא". לאחר שהמשטרה עצרה את האימונים המופע בוטל ועדיין לא ידוע אם יתקיים בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully