וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלחמה בעבירות הכביש: כך נלחמת המשטרה בעברייני התנועה הסדרתיים

1.3.2016 / 13:30

במחוז מרכז של המשטרה פתחו מחלק בילוש חדש שמטרתו להפליל עבריינים בכירים באמצעות עבירות תנועה כמו נהיגה בפסילה, נהיגה בגילופין ונהיגה תחת השפעת סמים. אתמול הצליחו הבלשים לעצור תושב יבנה שנתפס נוהג אף שרישיונו נפסל 4 פעמים

ניידת משטרת התנועה הארצית בפעילות אכיפה נהיגה בשכרות. אגף התנועה משטרת ישראל,
המחלק החדש פועל במסגרת ימ"ר מרכז. ניידת של משטרת התנועה/אגף התנועה משטרת ישראל

מחלק בילוש חדש שנפתח לאחרונה במחוז מרכז של המשטרה ופועל במסגרת היחידה המרכזית (ימ"ר) מבקש להפליל עברייני תנועה בכירים המוגדרים ברובם יעדים מודיעיניים. אם בארצות הברית הופלל אל קאפונה דרך עבירות מס, בישראל פועלים כעת לכלוא את העבריינים הבכירים דרך עבירות שמיוחסות להם על הכביש. לעבריינים אלה מיוחסות עבירות חמורות כמו נהיגה בפסילה, נהיגה בגילופין ונהיגה תחת השפעת סמים.

המחלק הוקם בכפוף להחלטת מפקד המחוז, ניצב מוטי כהן, וכן מפקד הימ"ר ניצב-משנה מוטי אדרעי. הבוקר (שלישי) הביא המחלק למעצרו של תושב נתניה, בן 24, שהוגדר עבריין תנועה מסוכן. מהמשטרה נמסר כי על החשוד כבר נגזר מאסר על תנאי בגין 17 עבירות תנועה חמורות, ובהן נהיגה בשכרות, נהיגה בפסילה, נהיגה ללא רישיון נהיגה תקף ונהיגה באור אדום.

אתמול תפסו בלשי היחידה תושב יבנה, בן 55, נוהג ברחובות העיר, אף שרישיונו נפסל ארבע פעמים בהוראת בית המשפט. לפי המשטרה, מדובר בחשוד ששוחרר מהכלא בחודש יולי האחרון, לאחר שריצה שנת מאסר בגין נהיגה בפסילה, והוגדר "אסיר ברישיון" עד לנובמבר אשתקד. גם כעת, תלוי ועומד נגדו מאסר על תנאי בתוקף בגין עבירות תנועה. הוא יובא בהמשך היום לבית המשפט לתעבורה בפתח תקווה עבור הגשת כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים.

עוד בוואלה! NEWS:
בעל חברה לייבוא משקאות חריפים חשוד בהעלמת הכנסות במאות אלפי ש'
פעוטה כבת שלוש נמצאה משוטטת לבדה בפתח תקווה: "נראתה מפוחדת"
שוטר מג"ב ואביו שוטר התנועה נחקרו במח"ש בחשד לסחר בנשק וסמים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שני חשודים כבר נעצרו. מפקד מחוז מרכז, מוטי כהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully