וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוטה כבת שלוש נמצאה משוטטת לבדה בפתח תקווה: "נראתה מפוחדת"

1.3.2016 / 11:44

גמלאי של המשטרה הבחין בפעוטה ברחוב מנחם בגין ללא השגחת מבוגר ודיווח למוקד 100. מתחקור ראשוני עלה כי נסעה עם אביה באוטובוס וזה ירד בלעדיה. בתום סריקות, האב אותר ונחקר במשטרה

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
"אמרה שהיא מחפשת את אבא שלה"/ראובן קסטרו

פעוטה כבת שלוש נמצאה הבוקר (שלישי) כשהיא משוטטת לבדה ברחוב מנחם בגין בפתח תקווה. גמלאי של המשטרה שהבחין בפעוטה דיווח למוקד 100. שוטרים אספו את הילדה לתחנת משטרה ופתחו בסריקות לאתר את הוריה. לאחר זמן קצר נוצר קשר עם אביה.

מתחקור ראשוני עלה כי האב נסע עם בתו באוטובוס ולא שם לב שירד ממנו בלעדיה. הפעוטה ירדה מהאוטובוס שתי תחנות לאחר מכן, ואז אותרה על ידי הגמלאי. האב נחקר, ומהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת.

עוד בוואלה! NEWS:
תת-אלוף בצה"ל הושעה מתפקידו בשל תלונה על הטרדה מינית
תושב ההתנחלות שאליה הגיע אחד החיילים: "הוא היה לחוץ, הרגענו אותו"
משפחתו של יוסף סלמסה תפגין בי-ם: "הגזענות בוערת במדינה הזאת"

אבנר צברי, שוטר סיור בגמלאות בן 56, שמצא את הילדה סיפר: "הלכתי בבוקר לסופר ברחוב מנחם בגין בפתח תקווה וכשיצאתי ראיתי את הילדה מסתכלת ימינה ושמאלה, כאילו מחפשת דבר מה. היא נראתה מפוחדת ואז שאלתי אותה 'מה את עושה פה? מה קרה?'. היא לא ידעה לענות לי ואמרה שהיא מחפשת את אבא שלה. היא סיפרה שנסעה באוטובוס ואיבדה את אבא שלה".

לדבריו, הפעוטה סיפרה שהיא "הגיעה מבני ברק והיא נראתה מפוחדת. מיד הרגעתי אותה וניסיתי לדובב אותה, לקבל שמות של אימא ואבא שלה, טלפונים. היא לא ידעה את מספרי הטלפון כדי שנוכל לאתרם. בשלב זה התקשרתי למשטרה, הכנסתי אותה למכונית שלי כדי שתשב עד שהשוטרים יגיעו. אני שמח שבסופו של דבר אביה נמצא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully