וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגגים יום הולדת ב-29 בפברואר: "התאריך הכי טוב, אף אחד לא שוכח"

דב גיל-הר

29.2.2016 / 20:14

בעוד שתאריך יום ההולדת של רובנו חל פעם בשנה, אלו שנולדו בתאריך הייחודי שחל פעם בארבע שנים מתייחסים קצת אחרת למאורע. אם שבנה נולד הבוקר וצעירה החוגגת היום סיפרו לאולפן וואלה! NEWS על החוויה

צילום: אבי כהן, עריכה: ניר חן

עבור רובנו יום הולדת נחשב לשמחה המתרחשת פעם בשנה, אך עבור אלו שנולדו ב-29 בפברואר, תאריך ייחודי המגיע רק פעם בארבע שנים – המצב מעט שונה. התאריך המיוחד שחל היום (שני) מתרחש רק פעם בארבע שנים מאחר שהזמן שלוקח לכדור הארץ להקיף את השמש אינו עומד בדיוק על 365 ימים, אלא על 365 ימים ושש שעות בקירוב. על כן, כל ארבע שנים מתווסף יום לשנה – שהוא ה-29 בפברואר. בריאיון לאולפן וואלה! NEWS סיפרה תמר אלקובי, אם לחמישה שבנה הצעיר נולד הבוקר, ומאור לאור, החוגגת היום את יום הולדתה, על החוויה המיוחדת.

אלקובי סיפרה כי היא ובעלה חששו שבנם ייוולד בתאריך זה. "הוא בסדר גמור, מתאקלם", סיפרה. "הוא ילד מיוחד, בן זקונים, ועכשיו הוא מיוחד גם בתאריך שלו. לא ניסיתי שייוולד בתאריך אחר, ואפילו עשיתי אתמול הכנות לקראת הלידה – פדיקור ומניקור". היא הוסיפה כי בשנה הבאה יחגגו את יום הולדתו הראשון של בנם בתאריך העברי ואמרה: "הרי ממילא אנחנו יהודים".

לאור, שכבר חגגה ימי הולדת בחייה, סיפרה כי חיכתה ארבע שנים לתאריך המיוחד שלה – וכי כל ארבע שנים מדובר באירוע משמח וגדול עבורה. "לקחתי היום יום חופש מהעבודה, התפנקתי ונהניתי בבית עם ההורים ועם המשפחה", סיפרה. "בערב תהיה מסיבה גדולה. זה התאריך הכי טוב לחגוג בו יום הולדת, אף אחד לא שוכח וכל ארבע שנים מקבלים איחולים מחברים מהעבר ומההווה. בשלוש שנים בין לבין חוגגים יומיים, זוכים בכל שנה".

עוד בוואלה! NEWS:
ב"סודה סטרים" נפרדו מהעובדים הפלסטינים: "ישראל פיטרה שגרירים"
צה"ל: "פקודת הזקן תיושם מחר; אין כוונה לפגוע בחיילים דתיים"
"אשתו הגרמנייה של מנהיג דאעש נמלטה ממנו יחד עם שתי נערות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully