וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב טייבה החשוד בדקירת אשתו וגבר נוסף - תקף שוטר ונורה למוות

28.2.2016 / 0:15

החשוד, שסבר כי אשתו בוגדת בו, דקר אותה ופצע אותה קשה וכן את הגבר שעימו היא מנהלת רומן לכאורה, ופצע אותו קל. כששוטרים הגיעו לעצור אותו, הוא דקר אחד מהם ופצע אותו קל. השוטרים השיבו באש ופצעו אותו קשה. מאוחר יותר, מת מפצעיו

ניידת משטרה מחוץ לאצטדיון דוחא, סכנין. אדריאן הרבשטיין
שוטרים הגיעו לטייבה להפגין נוכחות מחשש לעימותים בעיר/אדריאן הרבשטיין

תושב טייבה בן 26 נורה אתמול (שבת) למוות בידי שוטרים. הצעיר חשוד כי דקר את אשתו, שילדה לאחרונה את בנם הקטן, ופצע אותה באורח קשה. כמו כן, הוא חשוד בדקירתו של גבר נוסף שנפצע באורח קל. מחקירת המשטרה עולה כי הרקע לדקירה הוא חשדו של הצעיר כי אשתו מנהלת מערכת יחסים מחוץ לנישואים עם גבר אחר. על כן, לפי החשד, דקר את אשתו ובן זוגה לכאורה, ונמלט מיד לאחר מכן.

האישה והגבר פונו לבית החולים מאיר שבכפר סבא לקבלת טיפול רפואי וכוחות המשטרה שהגיעו לזירה פתחו בסריקות לאיתורו. במהלך החיפושים, הגיעו שוטרי מרחב השרון אל החשוד ושם, בעת הניסיון לעצור אותו, הוא שלף סכין ודקר את אחד השוטרים, שנפצע באורח קל. חבריו של השוטר פתחו בירי לעבר הבעל החשוד ופצעו אותו באורח קשה מאוד. הן השוטר והן החשוד פונו לבית החולים מאיר. מאוחר יותר, מת מפצעיו החשוד.

מקורות במשטרת מחוז מרכז הגיעו לטייבה כדי להפגין נוכחות מחשש לעימותים שעלולים לפרוץ בעיר. כמו כן, נפתחה חקירה לבירור נסיבות השתלשלות האירועים.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
חשד: גבר ניסה לרצוח את בתו הצעירה במעלות תרשיחא; אחיה נעצרו
הוארך מעצר האב החשוד בגרימת חבלה לבתו הפעוטה, האם - למעצר בית

(עדכון ראשון: 22:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully