וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: הרחובות בביירות הפכו לנהרות של זבל

25.2.2016 / 12:58

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

אירוע הדקירה שאירע בתחילת החודש באשקלון, ובו דקר אזרח זר חייל כבן 20, הוא פיגוע שבוצע בהשראת ארגון דאעש - כך הותר היום לפרסום. מחקירת המקרה עולה כי המחבל היה מוסלמי אדוק, וכי על מכשיר הטלפון הסלולרי שלו הוא החזיק תמונות של פעילי דאעש.

יו"ר להב"ה בנצי גופשטיין ייחקר היום במשטרה בחשד לעידוד למעשי אלימות. זאת, בעקבות מאמר שכתב נגד המיסיונרים הנוצרים, לפיו "המיסיונרים הם ערפדים מוצצי דם ויש לסלקם מארצנו".

היועץ המשפטי לממשלה הקודם, יהודה וינשטיין, הבטיח לאבי אלימלך, אביה של השחקנית ענת אלימלך שנרצחה ב-1997, כי ישקול בחיוב פרסום הצהרה ולפיה מי שרצח את ענת הוא בן זוגה, דוד אפוטה, ובכך לסתום את הגולל על פרשת הרצח שזעזעה את המדינה. כך נודע לוואלה! NEWS.

משבר פינוי האשפה בביירות: נהרות של שקיות זבל המשתרעים לאורך קילומטרים רבים, חוסמים את רחובות בירת לבנון. הבעיות החלו כאשר הרשויות החליטו לסגור אתר עיקרי בו הוטמנה האשפה ולא מצאו אתר חלופי. ניסיון להעביר את האשפה לרוסיה, נכשל.

תחזית מזג האוויר: היום תחול עלייה במידות החום וייעשה חם מהרגיל לעונה. מחר – דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully