וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות חשיפת וואלה! NEWS: הכנסת תדון בניצול סטודנטים במעונות בת"א

25.2.2016 / 8:20

לאחר הפרסום כי סטודנטים הלנים במעונות של האוניברסיטה משלמים כפול על חשבון המים, הגיש ח"כ עיסאווי פריג' ממרצ בקשה לדיון דחוף בנושא בוועדת הפנים. "עושק סטודנטים הוא חוצפה שאין כמוה"

אוניברסיטת תל אביב. מיכל קידרון,
"חברת המים והאוניברסיטה מסרבות לקחת אחריות". סטודנטים באוניברסיטת תל אביב/מיכל קידרון

חבר הכנסת עיסאווי פריג' (מרצ) הגיש אתמול (רביעי) הצעה לדיון דחוף בוועדת הפנים של הכנסת בעניין ניצול הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב הלנים במעונות ומשלמים חשבון מים כפול. פנייתו של ח"כ פריג' מגיעה בעקבות חשיפת וואלה! NEWS, והדיון בנושא צפוי להיערך כבר ביום שני הקרוב בשעה 11:00 בבוקר. לדיון יוזמנו סטודנטים המתגוררים במעונות וראשי תאים של סטודנטים המייצגים את שלל המפלגות המיוצגות באגודת הסטודנטים.

"חליבה ועושק של סטודנטים הם חוצפה שאין כמוה. בעוד מעונות הסטודנטים נועדו על מנת לסייע לסטודנטים בהוצאות הקשות שלהם ממילא כסטודנטים בישראל, מתברר כי דווקא באותם מעונות מנוצלים ונסחטים הסטודנטים בשיטות עקיפות, כאשר חברת המים והאוניברסיטה מסרבות לקחת אחריות. דרשתי לקיים דיון דחוף על הנושא בוועדת הפנים ולא נרפה מהנושא עד שיגיע לכדי פתרון", אמר ח"כ פריג'.

לקריאה נוספת:
ריצוף שבור, הצפות ומים חומים: כך חיות תשע סטודנטיות במעונות בר אילן
חברי סגל אוניברסיטת תל אביב נגד הלוגו החדש: "מכוער ומסורבל"
אחרי הפרסום בוואלה! NEWS: אוניברסיטת ת"א אישרה כנס ימין מול "שוברים שתיקה"

עיסאווי פריג' בפריימריז של מרצ, גני התערוכה. ניב אהרונסון
"לא נרפה עד שנגיע לפתרון". פריג'/ניב אהרונסון

בשבוע שעבר נחשף כי סטודנטים בדירות שונות במעונות "ברושים" של אוניברסיטת תל אביב גילו בחודש האחרון שהם נדרשים לשלם על מים תעריף כפול מזה הנדרש מהצרכן הביתי. הסטודנטים במעונות, המנוהלים על ידי חברת "שיכון ובינוי נדל"ן", נדרשו לשלם החודש 14.5 שקלים לקוב מים, בעוד שבטבלת תעריפי המים והביוב לצרכן הביתי עומד התעריף על 7.96 עד 12.82 שקלים לקוב.

בתגובה לפניית הסטודנטים, מסרה החברה כי "החיוב נעשה מול אוניברסיטת תל אביב, מכיוון שהשטח שייך לאוניברסיטה". עם זאת, בהודעה נוספת שנשלחה לסטודנטים הובהר כי התעריף החריג הוא למעשה חישוב החיוב הנדרש מכלל הסטודנטים וכי "בימים הקרובים נשלח הסבר לגבי אופן חישוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully